Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מחלוקת על מחזיקי התיקים באור עקיבא: חבר המועצה נוח שמאילוב נטש בזעם את הישיבה

מחלוקת על מחזיקי התיקים באור עקיבא: חבר המועצה נוח שמאילוב נטש בזעם את הישיבה

שמאילוב טען כי הנושא הועלה ברגע האחרון ולא היה בסדר היום של הישיבה: "אתם עושים פה מחטפים" ● חברי המועצה אישרו את הצעת ממלא מקום ראש העיר יוסיפוב, אך על חוות דעת של היועץ המשפטי לעירייה, המינוי לתפקידים - זמני

אי הסכמה בנוגע לחלוקת התיקים במועצת העיר אור עקיבא: ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב העלה להצבעה בישיבת מועצת העיר את הצעתו למחזיקי תיקים לתקופה בה יכהן כממלא מקום ראש העיר.

על פי חוות דעת היועץ המשפטי לעירייה המסתמכת על חוות דעת משרד הפנים , יוסיפוב לא יכול להביא לאישור המליאה מחזיקי תיקים באופן קבע כיוון שהוא משמש כממלא מקום.

חבר המועצה ארקדי גדילוב ביקש לאשר את מינויו של יוסי כדורי כמחזיק תיק החינוך: “ממלא מקום ראש העיר יאציל לו סמכויות. אם יבוא ראש עיר אחר, שיוריד לו סמכויות”. יוסיפוב הסכים עם גדילוב.

היועץ המשפטי לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ’ ציין לאחר מכן כי “בדקתי מול הייעוץ המשפטי של משרד הפנים. כיוון שהסמכות של ממלא מקום זמני של ראש העיר מוגבלת בזמן, גם המינויים האלה מוגבלים בזמן באופן אוטומטי”.

חברי המועצה חלקו על עמדת היועץ המשפטי וביקשו לאשר את המינויים ללא הגבלת זמן. חבר המועצה רמי ראובן ציין: “אנחנו מנסים לשפר ולעזור לעיר. אם אני פונה למנהל מחלקה היום, הוא לא סופר אותי. אם אנחנו הולכים לדרך חדשה, מתמנים לתיקים ויכולים לעזור ולהשפיע.

“אני הייתי 5 שנים מחזיק תיק הנדסה, נתנו שירות מצוין לכל תושב. היום אתה מבין שיש אוזלת ידיים. אנחנו לא מבקשים משהו בשביל להתפאר בו, או כיסא. אנחנו מבקשים את הזכות שמוקנית לנו לעזור לעיר ולתושבים ולא להיות בובות”.

עיריית אור עקיבא. צילום ארכיון: מגדלור ניוז

חבר מועצת העיר אברהם כהן פנה ליועץ המשפטי ושאל: “אתה חייב לשמור על נוהל תקין. אני התפטרתי מנוער וצעירים. עד היום אף אחד מהעירייה לא נכנס לתפקיד הזה או לבדוק מה קורה שם”. חבר המועצה יוסי כדורי ציין כי “אין טעם להתמנות לתפקיד אם זה לתקופה זמנית”.

על רקע המחלוקת וצעקות מצד חברי מועצה, יוסיפוב ציין כי בתחילת הישיבה ביקש להעלות את הנושא ולהוסיף אותו – וקיבל אישור. הצעתו של יוסיפוב היא למנות יוסי כדורי כמחזיק תיק החינוך, אברהם כהן כמחזיק תיק נוער וצעירים, רמי ראובן בהנדסה ותשתיות, ילנה זסלבסקי בקליטה ותרבות ואלי אנקונינה בתרבות תורנית.

עו”ד שמאילוב קם מכסאו ואמר: “ישיבה לא מן המניין מעלים פתאום סעיפים? לא קיבלתי את זה בסדר היום. אתם עושים פה מחטפים. אתם מחכים לרגע האחרון כדי להעלות החלטות? זה לא חוקי. מה שאתם עושים זה מחטף”.

הוא הוסיף: “אם תקבלו החלטה, אני אערער עליה. אתם עושים מאיתנו צחוק. אני מכבד אותך שמחה, אין בעיה, תקדם את העיר. אבל תנהלו את העיר בעצמכם”, אמר שמאילוב, ונטש בזעם את הישיבה. לבסוף אושרה ההצעה.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן