Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגזין שישי ● המהפך של דניאל יזראילוב מאור עקיבא: מהשוליים של הנוער וסחר בסמים התגייס לצה”ל והפך ליוצר ראפ והיפ הופ

מגזין שישי ● המהפך של דניאל יזראילוב מאור עקיבא: מהשוליים של הנוער וסחר בסמים התגייס לצה”ל והפך ליוצר ראפ והיפ הופ

הוא היה סוחר בסמים, נפלט מהלימודים לאחר שעבר עבירה פלילית בבית הספר והיה שקוע בתחתית ● אחרי שלקח את עצמו בידיים והחליט לעשות את מה שהוא אוהב, הוא צמח, התגייס לצה"ל והיום מוכר כ"מכניק" - עם סינגלים חדשים בדרך לאלבום בכורה ● "כשאני שר ראפ אני מנקה את הנפש"

כשדניאל יזראילוב, הלא הוא “מכניק” מאור עקיבא, החל ליצור מוסיקה בגיל 15 כתקליטן ודי ג’יי,  הוא ידע שהוא מכוון בסופו של דבר למוסיקת הראפ. אז הוא עוד היה בטלטלות, בין נפילה אחת לנפילה אחרת, אבל הוא לא ויתר, קם מחדש וסלל לעצמו דרך חדשה שהיום הוא יכול לראות את הפירות שלה.

“ניגנתי באירועים ונסיתי לפרוץ בכל מקום”, הוא משחזר. “בחרתי בראפ כי זו המוסיקה שאני מתחבר אליה. שני אחיי הגדולים היו שומעים ראפ והיפ הופ ליידי כשהייתי קטן וזה נדבק בי. אני יכול להביע כל כך הרבה רגשות, מחשבות ותובנות שאני לא אצליח להגות החוצה בדיבור רגיל. כשאני שר ראפ אני מנקה את הנפש”.

הוא מתקרב לאלבום בכורה (ייקרא “מכניקלנד”), שחרר עד כה 5 סינגלים לרשתות ומוסיקה נוספת, הוא מבטיח, תצא בקרוב.

יזראילוב (20) כבר הגיע לרדיו הארצי, התראיין לאמן הראפ מומי לוי ברדיוס 100FM, שולח ומשווק את עצמו בעולם המוסיקה הגדול והמורכב של ישראל, מנסה להגיע לקהלים חדשים.

“המטרה העיקרית כרגע היא לתת לקהל להכיר אותי”, הוא אומר, “דרך הדברים הכי קשים בחיים שלי. להיכנס אל תוך חיי, אותם דברים שעברתי כנער צעיר בעיר מולדתי. לתת לנוער של היום זווית ראייה של אדם שרוצה לעוף גבוה, כל אחד לא משנה באיזה שלב בחיים מגיע למקום שהוא מתרסק. אני רוצה להרים את כולם בחזרה למעלה”.

המטרה העיקרית כרגע היא לתת לקהל להכיר אותי. עטיפת הסינגל “מכניקלנד”

סחר בסמים וסולק מבית הספר לאחר אירוע פלילי 

החיים של יזראילוב לא תמיד האירו לו פנים, ואולי דווקא בגלל שהיה במקומות הנמוכים ביותר, הצליח לסלול לעצמו דרך חדשה. הוא למד בבית הספר “חנה סנש”, לאחר מכן עבר ל”עתידים” אבל סיים 12 שנות לימוד במחלקה לקידום נוער, אצל זהבה אוחנה – אותה הוא מגדיר “זהבה המדהימה”.

“גדלתי ולמדתי בעיר מאז שאני זוכר את עצמי”, הוא מתאר. “שנים לאחור יצא לי לעסוק בסחר בסמים דבר שלא קידם אותי לשום מקום ורק פגע בי. נאלצתי לעזוב את הלימודים לאחר הרשאה פלילית, אירוע שקרה בתוך מוסד של מערכת החינוך. תקופה לאחר מכן עברתי ללמוד בקידום נוער. מקום מדהים ומושלם שנמצא בעיר, תוך כדי שנות נעוריי”.

הוא החליט להתגייס לצה”ל, לפתוח דף חדש. “שמתי את העיסוק הלא חוקי בצד והתחלתי לפתח את מה שאני באמת טוב בו – מוזיקה וכל מה שסובב אותה. במהלך השנים התעסקתי במדיה ויצרתי תוכן מצחיק לרשתות אבל הפעם החלטתי לעסוק במה שאני אוהב מגיל קטן, ליצור מוזיקת ראפ, היפ הופ בסגנון אולד סקול ובסגנונות עכשוויים. העיסוק באומנות והצבא לקח ממני את כל תשומת הלב. עזבתי את כל העיסוקים הצדדיים שפגעו בי והתחלתי להתפתח במה שאני באמת אוהב”.

איך השירות בצבא? מאתגר אחרי מה שעברת?

“השירות שלי מעולה, מלא בחוויות וחברים שתומכים באומנות שלי ומגבים אותי. אני משרת ביהודה ושומרון בחטיבת אפרים, בתור רס”פ.

האזינו לסינגל “קלטת של פעם” של מכניק >> 

“בואו נעשה קצת דברים טובים”

“אני רוצה להעביר דרככם מסר”, מביט יזראילוב קדימה. “המסר שלי לכל בני הנוער שנמצאים במצבים קשים וחווים קשיים הוא לא לפחד לדבר עם המשפחה.  הם תמיד שם בשבילכם. אל תתפתו לסמים, הישארו ממוקדים ומפוקסים עד שתגיעו למטרה. גם אם נפלתם פעם אחת, זה בסדר. מכניק נפל 10 פעמים. נפלתי וקמתי בלי סוף. תעבדו קשה ותשמרו על סדר יום. הכי חשוב זה להמשיך לזוז, ליצור ולייצר את החלומות שלכם. לעולם אל תפסיקו”.

ליזראילוב חשוב הייצוג של העיר. שנים, הוא אומר, העיר עם נקודות שחורות, לפחות בדעות של אנשים המתגוררים מחוצה לה. “בואו נעשה קצת דברים טובים. מתייגים אותנו קצת עקום ברוב הפעמים, בואו נראה להם אחרת”.

ואם אתם בתחילת דרככם המוסיקלית או האומנותית – יש לו בקשה: “אם יש מישהו בעיר שרוצה לקדם אומנות אני תמיד בפנים ופתוח להצעות”.

 

אצל מומי לוי ברדיוס 100FM >> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן