Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

גל המעצרים בעירייה – והתגובות ברשת: אור עקיבא הפכה ל”אור יהודה”; תושבים: “יום עצוב”

ברשתות החברתיות השיח על מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי ואחרים בעירייה היה רחב: מהבעת רגש, דרך ביקורת וכעס ועד הומור ● הנה מבחר מהתגובות ● וגם: מהו הערך שנצפה הכי הרבה אתמול בויקיפדיה? אתם יכולים כבר לנחש

מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי ואחרים בעירייה הוביל לשורה של התבטאויות והבעת עמדות ברשתות החברתיות, חלקן קורקטיות וענייניות התומכות באדרי, חלקן מבקרות אותו ואחרות הומוריסטיות. 

תושבים רבים הביעו עצב וכאב על הדיווחים והחשיפה השלילית להם זכתה העיר בכלי התקשורת בישראל. התושבת ענת ציינה כי: “יום עצוב מאוד”. התושבת אורנה כתבה: “עצוב מאוד. במקום להתעסק בבעיות העיר מתעסקים בעניינים שלהם, עד לאן אפשר להגיע עוד?”.

התושב אור כתב: “יום עצוב לנו כעיר, לא משנה כרגע מה דעתנו האישית על ראש העיר”. התושב סמי ציין: “רמה נמוכה מאוד… לא סתם שופט מאשר הארכת מעצר של 6 ימים אם אין תשתית ראייתית חזקה בתיק נגד החשוד. ועוד דבר, תהיה עוד הארכת מעצר מחשש לשיבוש הליכי חקירה בין שני החשודים העיקרים. להב 433 לא תתחיל חקירה גלויה לפני שיש להם תיק סגור משפטית”.

התושבת סימה הוסיפה: “ממש לא יום עצוב. מי ישמע חדש למישהו. רק שמחה יוסיפוב!”.

צילומי מסך: טוויטר

בחלק מאמצעי התקשורת ברשת, הפכה אור עקיבא לאור יהודה – והחזירה לסדר היום את הבלבול שהיה בעבר מוכר יותר בין שתי הערים – האחת במישור החוף הצפוני והשניה באזור המרכז.

הסטנאדפיסט נדב אבוקסיס צייץ בטוויטר: “השר לשעבר וראש עיריית אור עקיבא: ״אני שמח שפרסמו את שמי, מהבוקר משגעים אותי בהודעות, אם זה אני או מאיה ורטהיימר״”. 

אורן הלמן, איש תקשורת ויחסי ציבור ישראלי, המכהן כסמנכ”ל שיווק ורגולציה של חברת החשמל צייץ: “אני מכיר היטב את יעקב אדרי, ראש עיריית אור עקיבא. אין מצב שהוא עשה משהו לא חוקי. באחריות! יעקב אדם ישר והגון. אני בטוח שיתברר מהר מאוד שהוא חף מכל פשע”. 

עופר יוסיפוביץ’ ציין בטוויטר על כך שהדיווחים הראשונים על המעצר אתמול סיפרו על רשות מקומית בצפון הארץ: “שמעתי ברדיו על ראש עירייה בצפון שנעצר בחשד לשוחד או משהו וחשוב לי להגיד שזו שערורייה, פשוט שערורייה שמחשיבים את אור עקיבא כצפון.

בתוך כך, מנתונים שפרסמה הבוקר ויקיפדיה, האנציקלופדיה השיתופית הגדולה ברשת עולה כי “יעקב אדרי” היה הערך הנצפה ביותר אמש באתר, עם כ-19,400 צפיות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן