Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מסתמן: ראש הממשלה נתניהו לא יתארח בליל המימונה באור עקיבא (וידאו)

מסתמן: ראש הממשלה נתניהו לא יתארח בליל המימונה באור עקיבא (וידאו)

כאשר המחאות בעד ונגד הרפורמה המשפטית ממשיכות ברחבי הארץ, מסתמן כי ראש הממשלה המתגורר בקיסריה לא יגיע לחגוג השנה את המימונה בעיר השכנה | נתניהו במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (שני): "המדינה תחת מתקפת טרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המתגורר בקיסריה, אשר נהג להתארח בשנים האחרונות בחגיגות ליל המימונה באור עקיבא, לא צפוי להתארח בעיר בצאת חג הפסח ביום רביעי הקרוב, בחג של יהדות מרוקו. עם זאת, היום (שלישי) נודע כי נתניהו יתארח בחדרה.

בני הזוג נתניהו צפויים להגיע לחגיגות במרכז הפנאי בית אליעזר בחדרה, בשעה 20:20 ולהיות אורחיהם של ראש העיר בפועל ניר בן חיים וסגנו, שלמה בוזגלו. בערב צפויים להופיע מיכאל פרץ ולהקתו, נדב וליאור קקון, לצד כיבוד בשפע ומופלטות.

בשנה שעברה, נתניהו ורעייתו שרה התארחו במסגרת חגיגות המימונה באור עקיבא בבית משפחת מלכה ברחוב ז’בוטינסקי בעיר. “בשנה הזאת לחג הזה יש גם סממן נוסף וזה סממן של תקווה, הרבה תקווה”, אמר ראש הממשלה, שהיה אז יו”ר האופוזיציה.

קודם לכן, בטרם פרוץ מגפת הקורונה, התארחו שרה וביבי בשנת 2019 בבית משפחתם של מימון וסול לוי באור עקיבא. אז, התקבל בקבלת פנים חמה במיוחד, זאת גם לאור העובדה כי רק לפני כשלושה שבועות נבחר לקדנציה נוספת בראשות הממשלה.

// ראש הממשלה בליל המימונה בשנה שעברה באור עקיבא | צילום מסך: עמוד הפייסבוק של נתניהו

“אני רוצה להגיד, לא ראיתי שולחן כל כך יפה מימיי”, אמר נתניהו לסול, אשתו של מימון לוי, יו”ר סניף הליכוד בעיר. “יש פה טעם ואסתטיקה יוצאים מהכלל. יש כאן שכנים נפלאים, ראש עיר יעקב אדרי, הרב אילוז שכל פעם אני מחכים ממנו, חברי הכנסת שלנו.

“זהו חג מיוחד. סיימנו עכשיו את חג הפסח, אין עם שנלחם על חירותו כמו עם ישראל מול כוחות כל כך גדולים ועוז רוח כל כך גדול. הרבה פעמים נכשלנו, אבל אף פעם לא איבדנו תקווה ובנינו מדינה.

“אור עקיבא, אתם יודעים מה זה? קיסריה היא הפרבר שלו. יש כאן מגדלים עולים לשמיים, הצמתים, ההתרחבות, הבניה. פעם קראו לאור עקיבא עיירת פיתוח, זה הפך לבדיחה. אני רוצה להפוך את כל המדינה למדינה מפותחת. אנחנו מחברים את המדינה, את העם שלנו, לארץ שלנו, ולתת לכולם את ההזדמנות השווה והטובה לחיות במדינה המופלאה שלנו”.

הערב (10.4), בעקבות אירועי הימים האחרונים, נשא נתניהו הצהרה לתקשורת בה התייחס למתיחות הביטחונית. בדבריו אישר כי שר הביטחון יואב גלנט יישאר בתפקידו, זאת לאחר פיטוריו עקב הביקורת שלו על הרפורמה המשפטית.

“המדינה תחת מתקפת טרור. היא לא התחילה עכשיו. בחג הפסח הקודם התרחשה פרובוקציה דומה בהר הבית. כבר בממשלה הקודמת מספר פיגועי הטרור הוכפל. הממשלה הקודמת חתמה על הסכם כניעה עם חיזבאללה. אוייבנו פרשו את הסרבנות כפגיעה בחוסן שלנו”, תקף נתניהו את הממשלה הקודמת.

כאמור, אי הגעתו של נתניהו לאור עקיבא בליל המימונה, באה כאשר במדינה ממשיכות המחאות בעד ונגד הרפורמה המשפטית, רפורמה אשר מביאה למחלוקת גדולה בקרב העם.

נתניהו, כזכור, החליט להשהות את הליכי החקיקה של הרפורמה במערכת המשפט, לצורך קיום הידברות בבית הנשיא על ידי צוותי משא ומתן מטעם מפלגות הקואליציה והאופוזיציה.

// במימונה באור עקיבא בשנת 2019 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן