Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

בשורות לא מעודדות לתושבי פרדס חנה-כרכור בנוגע לתשלומי הארנונה 2024

מליאת מועצת פרדס חנה כרכור, אישרה ביום חמישי האחרון (6.6) את צו הארנונה לשנת 2024, מה שלא מבשר טובות לכיס התושבים: עלייה אוטומטית של 2.68% בתשלום הארנונה בכלל המושבה, עלייה אותה מחייב משרד הפנים כמעט ללא יכולת להתנגד לה.
ראש המועצה יוני חכימי הסביר כי גם השנה “משרד הפנים חייב להעלות את הארנונה, במסגרת העדכון האוטומטי, ב-2.68%. כמובן שאנחנו לא מעלים יותר ממה שאנחנו מחויבים. הדבר הזה כבר מחויב אוטומטית בתשלומי הארנונה שלנו”.

חכימי ציין עדכון נוסף, בנוגע להנחות לאוכלוסיית הנכים: “ההנחות יינתנו רק לבתי מגורים ולא לתאגידים. ישנם עסקים, חברות בע”מ, שמפעילים מוסדות למגורים לנכים – להם לא יהיה פטור. מדובר באזרחים נכים פרטיים”.
מי שלא אהבה את תוכן הדברים היא יו”ר האופוזיציה וראש המועצה לשעבר, הגר פרי יגור: “הפעימה השלישית של ההנחות, כפי שקבענו בקדנציה הקודמת, לא מופיעה כאן וזה לא תקין. בנוסף, היה צריך לידון היום על צו הארנונה ל-2025.

ישיבת מועצת פרדס חנה כרכור בה הוחלט על עליית הארנונה, יוני 2024 | צילום מסך

“אני חושבת שהדיון הנוכחי היה צריך להיות מבוטל. כשהודיע משרד הפנים על הטייס האוטומטי – זה היה לפני המלחמה. לצערנו, המציאות השתנתה. לגזור היום גזירה כזאת – לפני ההשלכות התקציביות – הכנסות-הוצאות, עליהם נדע בעתיד, זה משהו לא נכון. תקציב 2024 עדיין לא אושר כאן”.

ראש המועצה חכימי השיב: “אנחנו לא מביאים את 2025 בדיוק מהסיבה הזאת” וסגנו, אייל כגן הוסיף: “היית יכולה לדון ולהעביר את 2024 אם היית מכנסת ישיבות. אנו יכולים להביא את הדיון ל-2025 עד סוף יוני”.

פרי יגור ענתה לו: “זה לא נכון. אי היה אפשר לדון בנושא הזה של ארנונה בחודשים האחרונים, בגלל שנת בחירות וגם בגלל המלחמה”.

חכימי: “אנחנו עדיין מנסים להילחם בעליה של 2025. אנחנו רואים שזה לא פרופורציונלי. לכן ביטלנו את הישיבה של 2025. הוצאתי מכתב כדי להתנגד להעלאה הזאת ואף אחד לא יטיף לנו אם צריך או לא. אנחנו מתמודדים עם זה יום יום, הקפאנו כדי לקבל תשובות ברורות.
“להגיד למה אנחנו מעבירים עכשיו זה פופוליזם זול. את יודעת שמשרד הפנים מחייב ואין לנו מה לעשות עם זה”.

סגן ראש המועצה אביעד סיני ציין: “זו לא שנה שגרתית. עוד מעט מסתיים יוני וצריך לאשר את זה. יש התייחסות לדבר הזה בתקציב. לא צריך לייצר מהדבר הזה דרמה. הפיצול בין 2024 ל-2025 מתבקש בגלל המלחמה. אנחנו נעמדים על הרגליים האחוריות, על מנת לשנות את רוע הגזירה שהממשלה לא בטוח מבינה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
08/06/2024 17:01
  1. אין על החשיבה של כבוד ראש המועצה יוני חכימי
דילוג לתוכן