Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עיר שקופה, עיר מעורבת: משה ביטון מחזיר את השליטה לתושבים באור עקיבא

כולנו מכירים שבעיר צריך להכיר מישהו, כדי שמשהו יקרה מהר. אחרת אתה תקוע. אפשר לפנות שוב ושוב למוקד, לשלוח מיילים, אפילו להגיע פיזית למשרדי העירייה. אבל הדברים פשוט לא זזים | משה ביטון מציע דרך אחרת

מועמד אחד בבחירות 2024 בולט במיוחד בחזון נועז שמטרתו לחולל מהפכה ביחסים בין התושבים לשלטון המקומי שלהם. משה ביטון, חושף תוכנית רב-גונית להגברת השקיפות וייעול מתן השירותים בתוך העירייה, תוך מענה ישיר לצרכים המתפתחים של תושביה.

ראשית, במטרה לייעל את הפעילות העירונית, ביטון מתחייב ליישם תוכנית “לקוח סמוי”, המאפשרת הערכה קפדנית של איכות השירות וביצועי כוח האדם. על ידי טיפוח אחריות ויעילות, ביטון שואף לעלות את רמת השירות בתוך העירייה, לשפר את איכות כוח האדם ולוודא שעובדי העירייה עובדים בה בזכות כישורים ולא קשרים.

ביטון שם את התושבים במרכז ורואה בעיני רוחו מודל עירייה בו לתושבים יש קול ויכולת להשפיע גם אחרי שיום הבחירות הסתיים.
על ידי הקמת מפגשים פתוחים עם תושבים, ביטון מציעה פלטפורמה לכל תושב, קבוצה וקהילה להשמיע את רעיונותיהם, תלונותיהם ודרישותיהם, תוך טיפוח תרבות של מעורבות ואחריות בתוך העירייה.

מטרה נוספת של משה ביטון, היא  לקדם אמנה בין העירייה לתושביה – סטנדרט עבודה, נהלים ברורים ובלתי מתפשרים, אשר קובעים את הדרך בה העירייה תתנהל ברמה הפרקטית היומיומית, אל מול התושב. האמנה תיתן לתושבים שקט נפשי, ותהיה הבסיס לפיו יוכל התושב לדרוש ולצפות למענה רציני מהעירייה ללא קומבינות או היכרויות אישיות – כל תושב יקבל שירות ברמה גבוהה, בפרק זמן מוגדר.

שקיפות מלאה היא ערך עליון בחזון של ביטון, עם תוכניות לפתוח ישיבות מועצה לציבור, שידורי ישיבות המועצה ופרסום הפרוטוקולים, פרסום מראש על ישיבות מועצה, אפשרות להביע התנגדויות, ושיקוף מלא של תהליך קבלת ההחלטות, ביטון שואף לבנות מחדש את האמון בין התושבים לעירייה. אמון שמזמן לא קיים בעיר שלנו.

התחייבות נוספת של ביטון היא כינוס ועדות בהשתתפות התושבים ובעלי מקצוע, אשר יספקו פלטפורמה לקבלת החלטות שיתופיות ומבטיחות שהמדיניות העירונית תשקף במדויק את הצרכים והשאיפות של הקהילה.

יתר על כן, ביטון מכיר בהכרח של מהפכה דיגיטלית בעירייה. הצעתו כוללת דיגיטציה של שירותים עירוניים, המאפשרת לתושבים לגשת למשאבים חיוניים ללא מאמץ באמצעות פלטפורמות ידידותיות למשתמש כגון אתרי אינטרנט ואפליקציות. קלות הגישה – מעבר לנוחות הברורה –  תגדיל את השקיפות, ואת היכולת של התושבים להיות בקשר יותר ישיר ודו-כיווני עם העירייה, עובדיה ונציגיה הנבחרים.

ככל שהבחירות המוניציפליות מתקרבות, משה ביטון מתגלה כמגדלור של חדשנות, המציע לא רק מצע פוליטי אלא חזון משנה מציאות, לעירייה מגיבה, שקופה ושירותית יותר. בגישתו המקיפה לממשל, ביטון מבקש להגדיר מחדש את מערכת היחסים בין התושבים לשלטון המקומי, ולהתקדם למאה ה-21, גם באור עקיבא.

בשביל להוציא לפועל את כל אלה וכדי לחולל שינוי אמיתי
הצביעו בשני פתקים
בפתק הצהוב – משה ביטון
בפתק הלבן – בם
הגיע הזמן להדליק את האור!


עיר שקופה, עיר מעורבת – מחזירים את השליטה לתושבים

תוכנית פעולה להגברת השקיפות וייעול מתן השירותים בתוך העירייה, תוך מענה ישיר לצרכים המתפתחים של תושבי העיר.

ראשית, מתחייבים ליישם תוכנית “לקוח סמוי” – הערכה קפדנית של איכות השירות וביצועי כוח האדם בעירייה. לעלות את רמת השירות, לשפר את איכות כוח האדם ולוודא שעובדי העירייה עובדים בה בזכות כישורים ולא קשרים.

התושבים במרכז – לתת לכל תושב את היכולת להשפיע גם אחרי יום הבחירות
מפגשים פתוחים עם תושבים – פלטפורמה לכל תושב, קבוצה וקהילה להשמיע את רעיונותיהם, תלונותיהם ודרישותיהם.

“מיקרופון פתוח” – מפגש עם תושבים ונציגי העירייה. אשר יתן במה לתושבים מול נציגות העירייה, להביע כל צורך, עמדה, בקשה, רצון, תלונה וכדומה.
אמנה בין העירייה לתושביה – סטנדרט עבודה, נהלים ברורים ובלתי מתפשרים, אשר קובעים את הדרך בה העירייה תתנהל ברמה הפרקטית היומיומית, אל מול התושב.
תהיה הבסיס לפיו יוכל התושב לדרוש ולצפות למענה רציני מהעירייה ללא קומבינות או היכרויות אישיות – כל תושב יקבל שירות ברמה גבוהה, בפרק זמן מוגדר.

שקיפות מלאה –  פתיחת ישיבות מועצה לציבור, שידורי ישיבות המועצה ופרסום הקלטה הפרוטוקולים. פרסום מראש על ישיבות והנושאים, אפשרות להביע התנגדויות, ושיקוף מלא של תהליך קבלת ההחלטות – בניית אמון הציבור מחדש הוא בסיס לעיר מתפקדת!

כינוס ועדות עירייה בהשתתפות התושבים ובעלי מקצוע, אשר יספקו פלטפורמה לקבלת החלטות שיתופיות שיבטיחו כי המדיניות העירונית תשקף במדויק את הצרכים של הקהילה.

מהפכה דיגיטלית בעירייה – הצעתו כוללת דיגיטציה של שירותים עירוניים, המאפשרת לתושבים לגשת למשאבים חיוניים ללא מאמץ. קלות הגישה – תגדיל את השקיפות, ואת היכולת של התושבים להיות בקשר יותר ישיר ודו-כיווני עם העירייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עיריית חדרה נסגרת ● הפרטים

עיריית חדרה הודיעה על פעילותה בחג פסח וחול המועד.  על פי העירייה, החל מיום שני, י”ד ניסן, 22.4.24 ועד יום שלישי, כ”ב ניסן, 30.4.24 (כולל), תצא עיריית חדרה לחופשת פסח.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן