במהלך נסיעת רכבת לטיסת לילה בנתב"ג: גילתה שאיבדה תיק עם 13 אלף דולר [רחבי הרשת]

מאת: שרון לוי, 15.5.19, 18:07

האישה כבר חשבה שכל החופשה שלה נחרבה, אבל היה מי שהציל את המצב, והיא אפילו הספיקה לטיסתה

האישה איבדה כסף רב ברכבת והוא הוחזר לה. צילום: דוברות רכבת ישראל

נוסעת שמיהרה לטיסת לילה איבדה תיק עם דרכונים וכשלוש עשרה אלף שקל במזומן בתחנת קריית מוצקין, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה פעל להשבת האבדה, ודאג שתספיק לטיסה.

אמש (רביעי) לאחר השעה חצות בלילה, נוסעת שהיתה בדרכה מתחנת קריית מוצקין לתחנת נתב”ג, הבחינה שהתיק עם הדרכונים וכ-13 אלף בדולרים ושקלים, אבד.

הנוסעת ירדה בבהלה בתחנת חיפה מרכז השמונה ופנתה למנהל המשמרת, מאיר אברג’יל, שהרגיעה, כיבד אותה בשתיה חמה, והחל לפעול במרץ מול כל התחנות באיזור הצפון לאיתור האבידה החשובה.

לאחר מספר דקות בהן אברג’יל ניצח על מבצע סריקות בתחנות באיזור, אותרה האבידה על רציף תחנת הרכבת בקרית מוצקין.

על מנת שהנוסעת תספיק את טיסתה, הזמין אברג’יל מונית אשר אספה את התיק בקרית מוצקין, ודהרה איתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם עלתה הנוסעת על הרכבת הבאה, והספיקה לטיסתה דקות ספורות לפני שהמריאה.
במקביל, פעם אברג’יל מול צוותי הרכבת בנתב”ג, אשר עדכנו את שדה התעופה בדבר הנוסעת שמצאת בדרכה לטיסה.

אולי יעניין אותך גם:

מאי בכיף במקס קניון אורות! ב-20.5 – המופע “טוויגי גיבור בריאות”. כניסה חופשית. לעוד מופעים הקליקו >>

דרוש/ה: עובד/ת ייצור לחדר נקי לחברה בינלאומית בתחום מכשור רפואי.  לפרטים: 04-8383758 או הקליקו >> (השמה אורות)

אל תיקחו לריאות: 2 יישובים באיזור חדרה מצויים בצמרת המקומות הכי מזוהמים בישראל >> (מגדלור ניוז)

להשכרה דירת 4 חד ברחוב החרמון קומה 4 כניסה מידיית רק 3400 ש”ח >> (איציק אזולאי נכסים)

– תוכן ממומן מגדלור תקשורת פרסום ושיווק – 

זוהי אינה הפעם הראשונה שמאיר אברג’יל, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה, מוצא אבידות יקרות ופועל להחזירן. רק לפני כחודשיים השיב לזוג תיירים מצרפת ארבעת אלפים יורו שנועדו לנכדם כמתנת חתונה. אז גייס את כל הפקחים והצוותים בתחנות אשר נרתמו למבצע החיפוש עבור הזוג.

“אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבידה לנוסעת, היא רצתה לתגמל אותי מה שכמובן לא הסכמתי לקבל. מבחינתי הידיעה שעזרתי לה ושהטיול ניצל זה הסיפוק הכי גדול שיש.
אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה”.


>> חם במגדלור ניוז



מ ה   ד ע ת כ ם ?   כ ת ב ו   ל נ ו   כ א ן :

תגובות