Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שישי אישי ● ערן גרבלר, אמן הסביבונים מפרדס חנה-כרכור: “אני אוהב לראות אנשים שמחים שבאים לבית הסביבון”

שישי אישי ● ערן גרבלר, אמן הסביבונים מפרדס חנה-כרכור: “אני אוהב לראות אנשים שמחים שבאים לבית הסביבון”

לפני כ-7 שנים הוא עבר מנמל קיסריה, שם פעל כ-20 שנה, למתחם שרונה בתל אביב והפך את "בית הסביבון" למוסד אומנותי ארצי ● לאחר שהקורונה הגיעה, החליט לא להאריך את חוזה השכירות אלא להמתין להתפתחויות חיוביות - ואז לחזור בגדול ● ערן גרבלר לוקח אותנו לנס האישי שלו, כשחייו ניצלו מהתדרדרות לתהום בשירות הצבאי, ומסביר למה הקורונה עשתה לו פריצת דרך משמעותיות עוד יותר: הזמנות און ליין לרחבי הארץ

ערן גרבלר, אמן הסביבונים, הקים את “בית הסביבון” בקיסריה לפני 18 שנים ולפני כ-7 שנים עבר עם העסק האומנותי לשרונה תל אביב. עקב הקורונה החליט לפני חודשיים לסגור את העסק בשרונה לכחצי שנה לפחות כדי להמתין להתפתחויות ולפתיחה מחודשת. נשוי למזי, גננת ומנתחת התנהגות במשרד החינוך, אב ל-3 ילדים (“מדהימים”) ונכדה אחת. מתגורר בפרדס חנה-כרכור. 


מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
כשהייתי ילד קטן, אמי הייתה האחות הראשית בבית חולים וגרנו תקופה קצרה בשיכון בית החולים  שמואל הרופא בבאר יעקב, צריף ישן בשכונה צמודת קרקע בלב הפרדסים של באר יעקב. לי כילד זה היה חלום וכנראה שזה מה שתמיד חיפשתי עד שהגענו לפרדס חנה לפני 25 שנה.

מתי היית הכי מאושר?
כל יום. מאושר מאשתי, ממשפחתי, מהעבודה שלי ומהבית שלי.

מתי היית הכי קרוב למוות?
בצבא, בשרותי הסדיר בתותחנים. תרגיל גדודי לחוץ, נוסעים מהר בלילה מלא אבק. אני מפקד בצריח, לא רואה פתאום כלום. שואל בקשר הפנימי את הנהג שלי האם רואה “אורות חתול” של התותח המתנייע לפנינו, אבל כלום. לא רואים. אני מחליט לצעוק לו “עצור מיד” בניגוד להוראות. שוב לא רואים כלום גם בעצירה וכל שאר השיירה נעצרת אחרינו. אני מבקש  מהנהג להדליק אורות לשנייה ולתדהמתי מולי מכתש ענק שאני מעליו בבלימה. אני צועק לנהג לנסוע לאחור, בקיצור, מזל גדול. ניצלנו בנס מתהפכות לתהום.

מה גורם לך שמחה?
אני אוהב לראות אנשים שמחים. זאת הסיבה העיקרית שכל כך חשוב לי לראות את המבקרים אצלי בבית הסביבון.

סביבון מעניין וייחודי מבית הסביבון >>

מתי טיילת בפעם האחרונה ולאן?
לפני שנה, טיול של אשתי ואני בצפון מזרח ארה”ב. שכרנו רכב בבוסטון וטיילנו כל הדרך לניו יורק באתרי טבע ונוף. זה היה טיול של לחיות את אמריקה ולהבין את החיים שם. פיקניק בחיק הטבע, נחלים, מפלים, עלי שלכת,  ואפילו סיימנו את הטיול כצופים במרתון של ניו יורק. זה אירוע של פעם בחיים.

מתי בכית לאחרונה?
כשאחי נפטר.

מה הפחד הכי גדול שלך?
מעליות –במיוחד מעליות קטנות.

איפה אתה נוהג לבלות?
ממש ספונטני והכי חשוב – עם מי שאני אוהב.

מהי פרדס חנה בשבילך?
וואו. ממש אוהב את פרדס חנה ושמח שגם הילדים שלי מתכוונים לחזור לגור כאן.

חנוכה הוא החג שלך?
קונים את המוצרים שלי כל השנה אבל בחנוכה נזכרים בי יותר.

איך הקורונה השפיע עליך? על הסביבונים, החנות, המפגש עם האנשים?
בסוף, הכל לטובה. בתחילת הסגר לא ידענו מה יהיה עם העסק אבל לרגע לא חשבנו לסגור. לפני חודשיים, כשנגמר לי חוזה השכירות בשרונה, החלטתי ביחד עם אשתי והילדים שמתחילים למכור און ליין למשך כמה חודשים עד שהמצב יתבהר. מסתבר שההזמנות עובדות מעולה. אני שולח לכל מקום ומתייעל מידי יום.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
חד משמעית – בפרדס חנה עם עצי פרי הדר בני 45 שנה בגינה.


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו “שישי-אישי”. לפניות: [email protected]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן