Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

 כדי לשמור על כושר איננו זקוקים לציוד כושר ובוודאי שלא כדאי לוותר על אימון בגלל קושי להשיג ציוד כושר מתאים. הגוף הוא מכשיר הכושר הטוב ביותר שיש לנו. הוא מגיע איתנו לכל מקום, הוא לא דורש התארגנות מסובכת ותמיד מאפשר לשלב אימון יעיל בשגרה היום-יומית.

לדברי סמנתה קלייטון, מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית, “שימוש יעיל במשקל הגוף כנגד כוח המשיכה הוא שיטת אימון יעילה במיוחד. למעשה, אפילו התנועות הפונקציונליות הבסיסיות ביותר, כאשר הן מבוצעות באופן הנכון, יכולות לסייע לנו ליהנות מכל היתרונות שמציע אימון התנגדות, הכוללים שיפור בטונוס השרירים, כוח וצפיפות עצם משופרת; וכמובן, פעילות גופנית מעודדת שחרור אנדורפינים שגורמים לתחושת שמחה ואנרגטיות.”

לדבריה, “בתקופה זו, הידיעה שתוכלו להשתמש בגוף שלכם כדי להתחטב ולשמור על כושר תעזור לכם להיות פחות מודאגים מכך שמכוני הכושר סגורים, או שלא תצליחו להשיג את הציוד המתאים”.  

צילומים: יח”צ

קלייטון מנדבת טיפים לשימוש במשקל הגוף כנגד כוח המשיכה:

אם אתם מתחילים, תנועות בסיסיות דוגמת: שכיבות סמיכה, סקוואטים, לאנג’ים ותרגילים פונקציונליים נוספים יספיקו כדי ליצור אתגר, אולם ככל שתתחזקו, תצטרכו להיות יצירתיים כדי לוודא שאתם מפעילים עומס מספיק על השריר כדי לעורר את התגובה הרצויה : בניית שריר וחיטוב.

המפתח לשמירה על כושר וחיטוב הוא שימוש בחזרות, תזמון ויצירתיות בזוויות שונות כדי למקסם את השימוש בכוח המשיכה.

// הטיפים באדיבות הרבלייף

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן