Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מה הכי חשוב לרוכשי הדירות בבחירת מקום המגורים? סקר שבוצע בקרב תושבי חדרה והסביבה מגלה

תדמית השכונה ואופי האוכלוסיה , תכנון פנימי של הדירה ורמת החינוך הם הגורמים המשפיעים ביותר על בחירת מקום המגורים

תוצאות סקר שבצעה חברת גיאוקרטוגרפיה בעבור חברת אאורה בקרב רוכשי דירות בחדרה נתניה ובישובים עירוניים מצפון לנתניה – כפר יונה, אור עקיבא, בנימינה גבעת עדה, פרדס חנה כרכור, זכרון יעקב, חריש  חיפה ותל אביב, ביקש לבדוק העדפות רוכשי דירות בבחירת מקום מגורים.

ראשית נשאלו הנסקרים היכן היו מעדיפים להתגורר האם להמשיך לגור בעיר בה מתגוררים היום או שמא, מחפשים דירה בערים אחרות . מהתוצאות עולה שתושבי המרחב הנסקר, מעדיפים לגור ביישוב בו הם גרים היום. 70% מתושבי חדרה מעוניינים להמשיך לגור בעיר.  4% מתושבי נתניה ו-%1 מתושבי תל אביב והיישובים העירונים שמצפון לנתניה, מעוניינים לעבור לגור בחדרה.

תוצאות הסקר מתיישבים בכפיפה אחת עם נתוני ההגירה החיובית בחדרה בשנים האחרונות: מידי שנה נכנסים לעיר מעל 3,200 תושבים חדשים . מגיעים לחדרה בעיקר מנתניה ומעט יותר מאזור תל אביב, הרואים בעיר אלטרנטיבה זולה.

בשלב השני נשאלו המשתתפים בסקר, מה הגורמים המשפיעים על בחירת מקום מגורים?  57% טענו שתדמית השכונה ואופי האוכלוסייה הוא הגורמים המשפיעים ביותר , 50% דברו על תכנון פנימי של הדירה כפרמטר משמעותי,  32% הצביעו על רמת חינוך כגורם המשפיע ביותר,  26% מהמשתתפים הצביעו על קרבה למקום העבודה’ ו 25%   על קרבי לצירי תנועה ראשיים.

יעקב אטרקצ’י מנכל ובעלים אאורה ישראל הבונה בעיר את פרויקט אאורה סיטי עם 4 מגדלי מגורים במרכז העיר ופרויקט אאורה דניה במזרח העיר אמר כי “העיר חדרה נמצאת בתנופת בנייה והתחדשות בשנים האחרונות. לא מעט צעירים איכותיים חוזרים לעיר ומי שחי בה, לא עוזב אלא רק מחפש לשדרג את מקום מגוריו בתוך העיר. חברת אאורה שמה דגש על איזורים, בהם תחושת הקהילתיות היא חזקה ומשמעותית, כך בשתי השכונות שבחרנו לבנות בהן . הבניה החדשה בשני הפרויקטים שלנו, תאפשר למשפחות ותיקות וצעירות לשמור על הקהילתיות, להישאר במקום המוכר והאהוב  וגם לשדרג את דירתם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן