Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הסתיר חומרים בתוך בובה: אישום נגד מורה מחדרה בביצוע עבירות מין חמורות ברשת

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד אושרי בוחניק, בן 29 מחדרה, בגין סדרה של מעשי סדום ומעשים מגונים במרמה בקטינים באמצעות הרשת.

על-פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו”ד סתיו גרוסמן ממחלקת הסייבר, בוחניק, מורה למתמטיקה שלימד בחדרה ובבית ינאי, הפעיל מגוון פרופילים פיקטיביים באינסטגרם, בטלגרם, באומיגל ובוווטסאפ והציג עצמו במרמה כנערה בשם “אלין” המעוניינת לקיים עם קטינים קשרים מיניים באמצעות הרשת. בוחניק פנה לקטינים ברשת באמצעות הפרופילים הפיקטיביים והציע להם לקיים עם הדמות הפיקטיבית יחסי שליטה, במסגרתם ידרשו הקטינים לעשות כל מה שיתבקשו על ידה, והבטיח לקטינים שהם יזכו לפגוש את אלין בעתיד.

הקטינים, שחשבו שהם משוחחים עם נערה בגילם, ביצעו בעצמם מעשים מיניים, לרבות מעשי סדום ומעשי אוננות, צילמו זאת ושלחו לנאשם, וקיימו עמו שיחות וידאו, בהתאם להוראותיו, בשל המרמה.

כתב-האישום שהוגש נגד בוחניק כולל תשעה אישומים בעבירות של גרם מעשה סדום בנסיבות אינוס, גרם מעשה מגונה, עשיית פרסום תועבה ובו דמותו של קטין ושיבוש מהלכי משפט. לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים, תוך שהיא מציינת את מסוכנותו של הנאשם ואת החשש מפני שיבוש מהלכי משפט על ידו.

החקירה נפתחה בעקבות פניית קטין למוקד יחידה 105 בלהב 433, שניהלה את החקירה.

שמו של המורה החשוד פורסם בכאן חדשות

החקירה החלה לאחרונה כאשר ב-10.6 עצרו שוטרי יחידה 105 בלהב 433 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, עצרו מורה מחדרה בחשד לעבירות מין חמורות ברשת במספר קטינים.

את חומרי הפדופיליה של החשוד מצאו בלשי היחידה בביתו, מוסלקים בתוך בובת נמר. משטרת ישראל קוראת לקטינים שנפגעו מהחשוד בפרופילים המצורפים או שניהלו התכתבות בעלת תוכן מיני עם אותם פרופילים, לפנות למוקד 105.

בובה וחומרי פדופיליה שמצאה המשטרה אצל החשוד במעשה. צילום: דוברות המשטרה

יחידה 105 בלהב 433 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, פתחה בחקירה סמויה בחשד לעבירות מין חמורות ברשת נגד מספר קטינים. מהחקירה עולה כי חשוד יצר קשר עם מספר קטינים וביצע בהם עבירות מין חמורות מאוד ברשת, תןך שהוא מזדהה כקטינה ובשמות פרופיל הבאים: ortal4056 , Emily M, helly35697, Aline sela.

באמצע יוני החקירה הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד (28, חדרה) ע”י בלשי יחידה 105 בלהב 433 והוא הובא לחקירה במשרדי היחידה. בחיפוש שנערך בביתו נתפסו חומרי פדופיליה, מוסלקים בתוך בובת נמר.

עדכון ראשון: 11 ביוני 2024 בשעה 16:30

עדכון שני: 16 ביוני 2024 בשעה 17:57

דילוג לתוכן