נינג’ות אופנתיות: סול ואמור מקיבוץ מעיין צבי קיבלו קמפיין קוסמטיקה חדש

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הצטרפו אלינו

ארכיון כתבות

נינג’ות אופנתיות: סול ואמור מקיבוץ מעיין צבי קיבלו קמפיין קוסמטיקה חדש

-

מגדלור-פיד ♋

אמור פז וסול בוסיאן, המשתתפים המרעננים של העונה בנינג’ה ישראל התראיינו לXNET וענו על מספר שאלות. זה הגיע גם בעקבות קמפיין של חברת הקוסמטיקה ‘ביופור’ שלקחה את השניים כמו עוד סלברטיז תחת הכותרת ״מורידים מסכות״ nofilter #. בין המשתתפים בפרויקט הקוסמטי היו לירז צ’רכי הפרזנטורית של ביופור, אירה דולפין, ג’ובאני רוסו, ג’קי אזולאי, אביבה תבורי, אן זיוי, שרית פולק, זוגתו של הזמר סטטיק ומעיין אשכנזי.

עוד במגדלור ניוז >>
קשה ומצער: אדם נמצא ללא רוח חיים בכניסה למגרש הטניס בפרדס חנה
רמי לוי קפץ לביקור באור עקיבא – כדי להכין את השטח למועד פתיחת הסניף
מגדלור ניוזים – עדכונים מכל האזור מסביב לשעון

 

אתם משתמשים בפילטרים? שאלו את הזוג בXNET ואמור סיפרה: “בעבר טיפה דגמנתי. הייתי רחבת כתפיים ושרירית, וכל הזמן ניסו לעדן או להסתיר את זה. עכשיו אני לא צריכה את הפילטרים. אני אישה חזקה, אישה שרירית. אנחנו באים כמו שאנחנו”. סול: “המסלול בנינג’ה לא שואל שאלות, לא מעניין אם אתה גבר או אישה, רק תביא את היכולות שלך ותעשה את הכי טוב שלך. אנחנו נמדדים לפי היכולות שלנו, לא צריכים שום פילטר”.

לאייטם המלא בXNET הקליקו

502840cookie-checkנינג’ות אופנתיות: סול ואמור מקיבוץ מעיין צבי קיבלו קמפיין קוסמטיקה חדש

האם הכתבה עניינה אותך? 👆

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

מגדלור-פיד ♋

מגדלור-פיד ♋

עוד ניוז >>

אולי יעניין אותך

 


 

 

 

 

דילוג לתוכן