נינג’ות אופנתיות: סול ואמור מקיבוץ מעיין צבי קיבלו קמפיין קוסמטיקה חדש

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הצטרפו אלינו

ארכיון כתבות

נינג’ות אופנתיות: סול ואמור מקיבוץ מעיין צבי קיבלו קמפיין קוסמטיקה חדש

-

מגדלור-פיד ♋

אמור פז וסול בוסיאן, המשתתפים המרעננים של העונה בנינג’ה ישראל התראיינו לXNET וענו על מספר שאלות. זה הגיע גם בעקבות קמפיין של חברת הקוסמטיקה ‘ביופור’ שלקחה את השניים כמו עוד סלברטיז תחת הכותרת ״מורידים מסכות״ nofilter #. בין המשתתפים בפרויקט הקוסמטי היו לירז צ’רכי הפרזנטורית של ביופור, אירה דולפין, ג’ובאני רוסו, ג’קי אזולאי, אביבה תבורי, אן זיוי, שרית פולק, זוגתו של הזמר סטטיק ומעיין אשכנזי.

אתם משתמשים בפילטרים? שאלו את הזוג בXNET ואמור סיפרה: “בעבר טיפה דגמנתי. הייתי רחבת כתפיים ושרירית, וכל הזמן ניסו לעדן או להסתיר את זה. עכשיו אני לא צריכה את הפילטרים. אני אישה חזקה, אישה שרירית. אנחנו באים כמו שאנחנו”. סול: “המסלול בנינג’ה לא שואל שאלות, לא מעניין אם אתה גבר או אישה, רק תביא את היכולות שלך ותעשה את הכי טוב שלך. אנחנו נמדדים לפי היכולות שלנו, לא צריכים שום פילטר”.

לאייטם המלא בXNET הקליקו

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מגדלור-פיד ♋

guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן