שינויים גדולים בנגיעות קטנות: טיפים ועצות לרענון וחידוש הבית לחורף ולסגר  

כדי לתת לבית מראה מחודש ומרענן, לא חייבים להפיל קירות או לעקור מרצפות ממקומן. זה יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שאולי חשבתם. הנה מספר טיפים

"אם ההחלטה לרענן את העיצוב של הבית מופיע גבוה ברשימת ההחלטות שלכם,  כדי לתת לבית מראה מחודש ומרענן, לא חייבים להפיל קירות או לעקור מרצפות ממקומן. זה יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שאולי חשבתם". כך מספרת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים באלוני.   

מומחי חברת אלוני אספו מספר טיפים, עצות ואביזרים המאפשרים להתקין לבד בבית, במהירות ובקלות בעזרת איש מקצוע  והשינוי שהם יעשו בבית הוא משמעותי ומיידי.

אריחים מדוקקים –  הטרנד החזק בעולם הוא אריחי ענק (Big Size) מדוקקים במידות גדולות. כמו שהשם שלהם מרמז, אריחים מדוקקים הם אריחים דקים במיוחד, בעוביים שנעים בין 3 ל-5.5 מ"מ. קל להתקין את האריחים המדוקקים ואפשר להדביק אותם בקלות על אריחים קיימים או על תשתית נקייה והם חזקים ועמידים בצורה מפתיעה. האריחים הגדולים והדקיקים מציעים מינימום חיבורים בין אריח לאריח ומה שמתקבל הוא משטח רחב של חומר וקיר למראה אחיד והרמוני.

אלוני שרשרף במבוק במידה 46x31x46. מחיר 1,528 שח. צילום: ישראל כהן

פרקטים בהתקנה קלה – יש בשוק פרקטים  המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית (דוגמאת המותג Floorify) שהופכת אותם ל-100% עמידים נגד מים, אנטי בקטריאליים (נהדר אם יש בבית תינוקות שלומדים לזחול) ובעלי חומר מבודד לשמירה על טמפרטורה אידיאלית.  קל מאוד ליישם את הפרקטים הללו  ואפשר להתקין אותם גם על גבי ריצוף קיים, תכונה שהופכת אותם למתאימים במיוחד למי שלא מעוניינים להתחייב לשיפוץ מאסיבי.

החלפה של ברז במטבח או באמבטיה – ברזים הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונלי. בשנים האחרונות הם תופסים מקום יותר ויותר מרכזי בעיצוב חדרי רחצה, בין אם מדובר באינטרפוץ, ברז קיר או ברז פרח, במטבח או בחדר הרחצה. בין אם מתחשק לכם לחדש את העיצוב, או פשוט כי צריך להחליף ברז מטפטף, החלפה של ברז היא עבודה פשוטה מאוד, שאפשר לעשות לבד או בעלות נמוכה עם בעל מקצוע.

אלוני ברז רחצה O'RAMA. מחיר 2,228 שח. בתמונה למעלה: אלוני אריחי ביג סייז מדוקקים GLOCAL מידה 120×278. מחיר 398 ש"ח למ"ר. צילומים: אסף לוי

אביזרים משלימים לחדר הרחצה – כשמדברים על נגיעות של סטייל, מתכוונים בדיוק לזה, לאביזרים משלימים לחדר הרחצה והאמבטיה, שמראים שגם הפריט הכי יומיומי שיש יכול להיות חלק מהאמירה העיצובית של החדר.  כל אביזר  משלים יכול לעשות שינוי   בחדר הרחצה –  מראה, סל כביסה, סבונייה מעוצבת, מתלי מגבות, מתקן למברשת שיניים, מעמד לנייר טואלט ועוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן