Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הסיבה לגירושין: הבעל גילה שאשתו מעולם לא הפסיקה לעסוק כנערת ליווי

הסיבה לגירושין: הבעל גילה שאשתו מעולם לא הפסיקה לעסוק כנערת ליווי

נישא לאשתו חרף עברה כנערת ליווי. יחסיהם עלו על שרטון כשגילה שמעולם לא חדלה מלעסוק במקצוע | בהמשך, האישה הביעה כעס רב על החלטת הגבר, ובתגובה, נטלה את ילדם המשותף, ועברה להתגורר בעיר מרוחקת

סיפור סוער על אהבה לוהטת ומשבר אמון קשה, הגיע לפני מספר שנים למשרדה של עורכת הדין לוסי מאיר, העוסקת בדיני משפחה, והגיע לסיומו הטוב, רק לאחרונה. לדבריה, מרשה, איש עסקים צעיר, לא יכול היה לשער בנפשו כיצד בערב אחד ישתנו חייו, לאחר שהכיר בחורה צעירה ונאה בבר.

התנהלותה החריגה של האישה עוררה את חשדו של הגבר, כבר מהרגע הראשון. השניים קיימו יחסי מין בליל היכרותם, ובבוקר ביקשה ממנו הצעירה תשלום עבור שירותיה בסך 1,000 שקלים. הגבר לא סירב לתשלום, אך התעניין מדוע היא נוהגת כך. משיחה ביניהם התברר לו כי הצעירה התדרדרה לזנות לפני מספר שנים, לאחר מקרה אונס שעברה כנערה, וכעת היא מנסה להיחלץ מהעולם האפל הזה, ובוחרת את הגברים שאיתם היא מקיימת יחסים בתשלום.

צילום אילסורטציה, להמחשה: PIXABAY

לדברי עו”ד מאיר, כנותה של האישה, ורצונה להשתקם שכנעו את הגבר. הם המשיכו להיפגש, בתשלום, והוא החל לפתח אליה רגשות. הקשר ביניהם הלך והתפתח, כאשר הוא מתמיד ומשלם לה 1,000 שקלים בכל פעם שהם מקיימים יחסים אינטימיים.  בחלוף מספר חודשים של קשר, הודיעה הצעירה לגבר כי היא נכנסה ממנו להריון. הגבר, שחש אהבה עמוקה אל האישה, התעקש כי תשמור את הילד. וכך נישאו השניים, ונולד להם בן.

עו”ד לוסי מאיר. צילום: סם יצחקוב

אלא שבחלוף כשנתיים מנישואיהם, ולאחר שקיבל רמיזות ממספר חברים, גילה הגבר, לתדהמתו, כי אשתו ממשיכה לעסוק בזנות וב”אירוח”. טיפ נוסף הוביל אותו למצוא את תמונתה מתנוססת, לצד תמונות של נשים נוספות, באתר אינטרנט המפרסם שירותי זנות. הגבר הנדהם, עימת את אשתו עם הממצאים, והיא הודתה בפניו שמעולם לא פרשה מעולם הזנות, והמשיכה להתראות עם גברים אחרים במקביל לנישואיהם. הגילוי המטלטל דרדר את יחסי השניים למשבר עמוק, והם החליטו להתגרש.

אך לדברי עו”ד מאיר, בשלב זה לא פנה אף אחד מבני הזוג לסיועו של עורך דין. תחת זאת הוסכם ביניהם בעל פה שהגבר ישלם לאשתו לשעבר, מדי חודש בחודשו את דמי השכירות עבור הדירה שבה היא מתגוררת, ובנוסף, ישלם דמי מזונות על סך 1,000 שקלים במזומן.

הגבר התמיד לשלם לאישה את דמי השכירות ואת הסכום במזומן במשך כשנה וחצי, עד שהעסק שלו נקלע לקשיים. בשלב זה, הודיע הגבר לאישה, כי בלית ברירה הוא נאלץ להפסיק לשלם לה את דמי השכירות, אך חרף כך, ימשיך וישלם לה את דמי המזונות בסך 1,000 שקלים כמדי חודש.

לדברי עו”ד מאיר, האישה הביעה כעס רב על החלטת הגבר, ובתגובה, נטלה את ילדם המשותף, ועברה להתגורר בעיר מרוחקת, בבית אחיה. באותו יום שבו עברה האישה מקום מגורים, היא גם פנתה לבית המשפט והוציאה נגד הגבר צו הגנה במעמד צד אחד, בנימוק שהיא מפחדת מפניו, משום שהוא מאיים על חייה ועל חיי הילד.

הגבר פנה לעו”ד לוסי מאיר, כדי שתייצגו במאבקו לחידוש הקשר עם בנו. בדיון שנערך בבית המשפט למשפחה, הוצגו ראיות, שהושגו בין השאר באמצעות חוקר פרטי, אודות עיסוקה המפוקפק של האישה, אשר לא רק שלא חדלה מלעסוק בזנות בעת הנישואין ואחריהם, אלא אף אירחה בביתה, גברים זרים, כשהילד נוכח במקום.

בדיון עצמו חקרה עו”ד מאיר את האישה אודות יחסיה עם בעלה לשעבר, ובמהלך החקירה הוכח מעל לכל ספק, כי הגבר מעולם לא נהג באלימות, לא כלפיה ולא כלפי בנם המשותף, ועל כן, לא היה מקום להוציא נגדו צו הגנה, והצו בוטל.  בתום הדיון הודיעה האישה, כי היא מוותרת על המשמורת על הילד, ובין הצדדים נחתם הסכם, לפיו הילד ישהה במשמורת אביו, והאישה תיפגש עימו לאורך מספר שעות בשבוע, במרכז קשר.

כך התנהלו חייהם של בני הזוג לשעבר לאורך מספר שנים, עד שהאישה הצליחה להוכיח כי שיקמה את חייה לחלוטין, נחלצה מעולם הזנות, והחלה לעבוד במשרה נורמטיבית, כמנהלת משרד.  לדברי עו”ד מאיר, לאחר שהאישה עברה בהצלחה בדיקה של מסוגלות הורית, נחתם לאחרונה הסכם בין הצדדים, למשמורת משותפת, ולקביעת דמי מזונות ראויים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן