Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הנתון המדהים של המושבה הכתומה: כ-100% מתחסנים בקרב תושבי זכרון יעקב בגילאי 50 ומעלה

במועצה החליטו על שורה של פעולות לעצירת התפשטות הנגיף. ראש המועצה זיו דשא: "קהילת המושבה מגלה אחריות אישית וערבות הדדית

זכרון יעקב היתה בימים האחרונים בצבע אדום, ירדה ביממה האחרונה לצבע הכתום (עם ציון 7.3) במודל הרמזור של הרשויות המקומיות, אבל רושמת נתון מדהים של כ-100% התחסנות בקרב גילאי ה-50 ומעלה במושבה, נגד נגיף הקורונה. 

נכון לאתמול (שלישי), 56% מכלל תושבי המושבה התחסנו, כאשר מקרב התושבים ברי החיסון הנתון עומד על 73%. 44% מתושבי המושבה חוסנו במנה שניה.

במועצה החליטו על שורה של פעולות לעצירת התפשטות הנגיף. הנהלת בתי הספר ביישוב פועלים ליצירת סקר בקרב הורי תלמידי התיכונים ליישום תוכנית “מגן חינוך” בקרב כיתות י״א-י״ב, במסגרתה ייערכו בדיקות לתלמידים ומורים אחת לשבוע.

כניסה לתוכנית זו תאפשר קיום לימודים גם אם צבע הישוב הוא כתום או אדום. מיזם זה מותנה בהסכמת 75% מהתלמידים וההורים.

בנוסף, עם פתיחת מע׳ החינוך בהתאם לתכנית הרמזור, הנהלות בתי הספר יבקשו מהורי התלמידים שיש בביתם מבודד או מאומת, להימנע מיציאה מביתם עד לקבלת תוצאה שלילית לבדיקת קורונה.

במקביל, עובדי המועצה עורכים על בסיס שוטף שיחות טלפוניות לתושבים מאומתים ומבודדים לצורך הסברה על טיב הבידוד, ומניעת יציאת מבודדים מבתיהם. בתחום הבדיקות, מס’ מתחמי בדיקות קורונה הוצבו בימים האחרונים במושבה. מתחמים נוספים יפעלו בזכרון יעקב ב-11.2 וב-14.2 בין השעות 12:00-19:00 במתנ”ס זמארין.

המועצה פועלת גם לעידוד חיסונים, תפעול מערך המתחקרים האפידמיולוגיים במועצה, מינוי ממוני קורונה מקומיים, בקהילות ובבנייני מגורים בהתאם לצורך, תגבור האכיפה במרחב הציבורי, ופינוי למלוניות לתושבים המעוניינים בכך.כמו כן, נעשית אספקה שוטפת של ארוחות חמות, משלוחי מזון, ואספקת ערכות משחק ופנאי למשפחות מאומתים (בהתאם לצורך) ומוקמים מתחמי תפילה (אוהלים) חיצוניים בסמוך לבתי כנסת, זאת על מנת להגדיל את קפסולות התפילה במרחב הפתוח.

זיו דשא, ראש המועצה: “זכרון יעקב היא בין הישובים המובילים ברמה הארצית, מבחינת שיעור המתחסנים. עם פרסום הבאת החיסונים לישראל, פניתי למנהלי קופות החולים בבקשה להקים מתחמי חיסונים במושבה. לשם כך הקצתה המועצה מבני ציבור ותשתיות, סיוע תפעולי שוטף, סיוע בקביעת תורים והסעות לחיסונים עבור תושבים מגיל 65 ומעלה ועוד.

“עבודה מאומצת זו מצטרפת לגילוי האחריות האישית וערבות הדדית שמגלה קהילת המושבה, וההבנה כי על מנת לשים סוף להתפשטות הנגיף וכדי להחזיר את המושבה לשגרה בטוחה – על כולנו להתחסן. עם זאת, המשך הקפדה על הנחיות הממשלה הנו אבן יסוד במשימה המשותפת לעצירת התפשטות הנגיף והחזרת הצבע הירוק למושבה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן