Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המדריך למשקיע המתחיל: כך תלמדו לסחור בבורסה באמצעות הקורס המצוין של “EZ טרייד”

המדריך למשקיע המתחיל: כך תלמדו לסחור בבורסה באמצעות הקורס המצוין של “EZ טרייד”

אלירן זנטי הקים את "EZ טרייד" המציעה תכנית הכשרה מההתחלה, לכל מי שחושב להיכנס לעולם הסחר בבורסה ולא יודע איך מתחילים: "לסחור בלי הבנה זה מאוד מסוכן ולא כולם מודעים לסיכונים". מרבית תלמידיו כבר הצליחו להכפיל את סכום ההשקעה הראשוני שלהם בתוך 3-4 חודשים
מסחר עצמאי במניות הוא אחד הטרנדים החמים של השנה האחרונה, והוא מושך אליו מיליוני אנשים בעולם ובישראל – ששוקלים את צעדיהם הראשונים כמשקיעים בבורסה. מי שלקח את התחביב הזה צעד אחד קדימה והפך אותו לעיסוק מקצועי הוא אלירן זנטי, שהקים את “EZ טרייד” המציעה תכנית הכשרה מההתחלה, לכל מי שחושב להיכנס לעולם הסחר בבורסה, ולא יודע איך מתחילים.
מכירים את הודעות הדואר או המסרונים האלה שמסוגננות כך: “בוא לעשות כסף בלי מאמץ”? במקרה של אלירן, את הכסף עושים אחרי למידה והתעמקות ולא מתוך הבטחת סרק חסרת משמעות. “בצורה פשוטה מאוד – זו הכנסה נוספת”, הוא מסביר. “עבודה נוספת או עבודה עיקרית”.
אלירן בתחום כבר 5 שנים. “התחלתי להתעניין וסחרתי בהתחלה במאה דולר. מכרתי קניתי וכך התקדמתי לאט לאט”, הוא נזכר. “התחלתי ללמוד ולהעמיק, להבין מה גורם לשינויים, מתי המסחר עולה או יורד. נכנסתי לעולם המניות, קראתי וחקרתי עליהן. זה התחיל במניות ישראליות ועבר משם למניות אמריקאיות. עסקתי בסוגי מסחר שונים, התמקצעתי במסחר היומי, להחזיק פוזיציה ולעשות את הרווח ביום יום”.
אלירן רואה שהישראלים הופכים ליותר ויותר סקרנים ומתעניינים בתחום שוק ההון והמסחר. גם הקורונה היוותה זריקת עידוד לאנשים שלא חשבו קודם לכן להיכנס אליו. “אנחנו רואים שבתקופה האחרונה, יותר ויותר צעירים נחשפים לעולם הזה באמצעות האפליקציות שהיום מונגשות, שתי לחיצות כפתור ובלי יותר מדי הבנה אתה יכול לסחור בבורסה.
“חשוב להדגיש שלסחור בלי הבנה זה מאוד מסוכן ולא כולם מודעים לסיכונים. בדרך כלל, אם רואים מישהו שמרוויח, אלה שמשתפים לא תמיד מראים גם את ההפסדים. אם חוקרים לעומק אפשר לראות שבהרבה מאוד מקרים, בעיקר מפסידים ולא מרוויחים. לכן, חשוב ללמוד את התחום”.
הודעות ששלחו תלמידיו מהקורס של אלירן
הקורס שבנה אלירן מתאים לכולם ומכיל את כל הידע והניסיון שלו בשוק ההון: שיעורים פרקטיים המוסברים בצורה הטובה והפשוטה ביותר להבנה החל ממבוא לשוק ההון עד לאסטרטגיות הכי מתקדמות שלו, קריאה וניתוח גרפים ברמה הכי גבוהה, קבלת החלטות והבנה מתי לקנות ולמכור על מנת למקסם רווחים ועוד כלים נוספים למסחר.
“משם, אנחנו יורדים לפרקטיקה – איך האסטרטגיות עובדות, מתי לקנות, מתי למכור, איך לנתח את המניות והגרפים בצורה נכונה, ניהול סיכונים. לרוב לא מלמדים את הפרקטיקה, אבל אני נכנס לשם בקורס וצולל, כמו גם ליווי שאני מעניק לתלמידים, עם ניתוח עסקאות והמשך הלימוד הלכה למעשה”.

עשרות תלמידים הוא מלמד. רובם הצליחו להכפיל את סכום ההשקעה הראשוני בתוך 3-4 חודשים. תלמיד אחד לקח את התהליך בצורה הדוקה, שאל, העמיק והגדיל ראש וזה השתלם לו. מתיק של 5,000 דולר הוא הגיע לתיק של 30,000 דולר.
“אפשר להתפרנס מזה”, מדגיש אלירן, “חד משמעית. אני מעלה את העסקאות שלי לאינסטגרם, אני משתף את הרווחים וההפסדים. יום מסחר מסתכם ב-250-300 דולר בממוצע, בהקדשת זמן של חצי שעה עד שעה ביום”.
כעת, מציע אלירן מבצע מיוחד – ושיעור ראשון מהקורס בחינם (לקבלת השיעור – הקליקו כאן).
רוצים להיכנס לעולם המניות? הקליקו כאן לפרטים נוספים: https://www.eztrade-stocks.com/ או חייגו 054-3317611. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן