Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עצמאות 2022 באור עקיבא: העירייה מצטרפת ליוזמה הארצית ומבטלת את זיקוקי הדינור

להקות המתנ"ס והחוגים צפויות לעלות על הבמה לסיפתח של הערב שיכלול בעיקר וברובו כשרונות מקומיים - כשעל הכל ינצח ירון אילן * השנה, לראשונה: טקס המעבר והמשואות יערך ברחבת המרכז העירוני כחלק מחגיגות העצמאות

עיריית אור עקיבא מודיעה היום (שני, 11.4) כי היא מצטרפת ליוזמה ומוותרת השנה על מופע זיקוקי הדינור. מתוך התחשבות בנפגעי הלם קרב, ודאגה למקרי בהלה בקרב חיות מחמד, הורה מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה למארגני ערב יום העצמאות לא לקיים השנה מופע זיקוקין.

ההחלטה על הצטרפות ליוזמה זו הגיעה אמש. בנוסף ליוזמה זו, בעירייה מציינים כי ההחלטה שלא להזמין אמנים בעלי שם לבמת העצמאות השנה נובעת בין היתר מזעקת מחאה של מספר רשויות נוספות, נגד עלות שכר האמנים שמגיעה לעשרות אלפי שקלים ל-45 דקות בלבד וכי זו אינה מצדיקה הוצאת כספים ציבוריים בסכומים כאלו.

// חגיגות עצמאות בשנים האחרונות במרכז אור עקיבא ורחבת העירייה. צילום ארכיון: מגדלור ניוז 

חגיגות העצמאות באור עקיבא בעוד כחודש, ישלבו לראשונה את טקס המעבר בין יום הזיכרון לעצמאות, טקס הנערך מדי שנה בהיכל התרבות העירוני וכעת ייצא אל רחבת המרכז העירוני. טקס המעבר יכלול הדלקת משואות של תושבים מהעיר, אשר משאירים חותם בעשייתם למען החברה בעיר ובתרומתם לקהילה.

השנה יעמוד הטקס בסימן ארגונים וגופים ציבוריים שהצטיינו בתקופת הקורונה. הטקס שיחל בשעה 19:30 צפוי להסתיים בשעה 20:00 עם הנפת דגל המדינה לראש התורן, מופע זיקוקי דינור והכרזת יום העצמאות.

תחילת הערב תוקדש למופע מקורי שמביים מאיר גאוי, בשירים מקוריים ופטריוטיים לעיר. במופיע צפוי להשתתף האמן המקומי איציק עובדיה, שמבצע את שיר השבעים לעיר. להקות המתנ”ס והחוגים צפויות לעלות על הבמה לסיפתח של הערב שיכלול בעיקר וברובו כשרונות מקומיים – כשעל הכל ינצח ירון אילן, המנחה המוכר. כמו כן, יוקרן על המסכים שיר בהשתתפות התושבים שישירו “קולולם”.

רב העיר אליהו אילוז וראש העיר יעקב אדרי יברכו את הקהל על הבמה. השנה, לאחר שנתיים של קורונה בהן לא נערכו חגיגות בחוצות העיר, הוחלט ברשויות מקומיות לא מעטות בישראל להשקיע פחות על אמנים מובילים ויותר על כשרונות ואמנים מקומיים. כך גם באור עקיבא.

עם זאת, לא כולם אהבו את הבחירה בירון אילן וההחלטה לא להביא אמן מוכר. חבר מועצת העיר בעבר והתושב הפעיל גולן מסיקה, ציין כי “לתושבי אור עקיבא מגיע יותר. אחרי שנתיים ללא ארועים גדולים היה ראוי להביא אומן מרכזי טוב יותר לחגיגות העצמאות, אומן שיוציא את התושבים מהבית לבמה לחגיגות וכמובן לתת במה לכישרונות המקומיים.

“אומן טוב ולא בסכום מופקע ואני גם בדעה של אחריות ציבורית לתקציב. אבל באמת נראה לי שהבמה משעממת ויש זמן לשפר. והלוואי שיהיה מושלם ושמח”.

// עדכון ראשון: 7.4.2022

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן