Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בחירות 2023 בבנימינה-גבעת עדה | מיכל אורון עזאני תתמודד על ראשות המועצה

בחירות 2023 בבנימינה-גבעת עדה | מיכל אורון עזאני תתמודד על ראשות המועצה

אורון-עזאני (48), תושבת המושבה מזה 17 שנה, בעלת בוטיק לבגדי מעצבים ברחוב המייסדים במושבה, פועלת יותר ויותר בשנים האחרונות במגזרים רבים, עמותות וארגונים ולאחרונה אף משתתפת בפורום 31 - יוזמה א-מפלגתית להכפלת מספר ראשות הרשויות בישראל | אורון-עזאני: "הקמפיין יחל בקרוב. מאמינה שאבחר"

בחודשים האחרונים משתתפת מיכל אורון עזאני מבנימינה-גבעת עדה בפורום 31 – יוזמה א-מפלגתית להכפלת מספר ראשות הרשויות בישראל – ולא בכדי. אורון עזאני הכריזה לאחרונה כי תתמודד על ראשות המועצה בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2023.

אורון-עזאני (48), תושבת המושבה מזה 17 שנה, במקור מקרית מוצקין, בעלת בוטיק לבגדי מעצבים ברחוב המייסדים במושבה. בבחירות לכנסת ה-24-25 שובצה במקום ה-16 ברשימת “ישראל ביתנו”. היא אם לשלושה ילדים, סיימה בהצטיינות תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת חיפה, עד לפני 12 שנה היתה שכירה ואז החליטה לעשות הסבה ולפתוח בוטיק שהפך למותג לבגדי נשים ברחבי האזור ומוכר בארץ.

אורון-עזאני חברה בתנועה לעידוד האופנה בישראל, פעילה לטובת העסקים המקומיים במושבה וביזמות מקומית לעידוד עסקים. מיוזמות “קונים מקומי” במושבה לעידוד תושבים לקנות תוצרת מקומית שהגיע לשיאו במהלך משבר הקורונה.  “אני אכן מתמודדת לראשות המועצה”, מסרה אורון-עזאני השבוע, “בקרוב אפתח את הקמפיין שלי ואני מאמינה בכל ליבי שאבחר”.

בחודשים האחרונים היא מעדכנת יותר ויותר על עשייתה ברשתות החברתיות. בין היתר, התייחסה לנושא החינוך ותחום הצעירים, כמנחת שיטת מיכא”ל (מיצוי כישורים אישיים למצוינות) בעברה. בנוגע ליוזמה להגדלת מספר ראשות המועצה בישראל, סיפרה כי השתתפה לאחרונה בהאקתון, “בו שוחחנו על ערכים ומטרות שנוגעים וחשובים לי בנושאי חינוך. התחלנו עם סקירה ושיתוף של הילה לנקרי מיוסט, לשעבר ראש אגף התכנון ומדיניות במנהל תכנון ואסטרטגיה במשרד החינוך ו- נגה גיל בשיא בעבר מנהלת אגף חינוך וקהילה. דיברנו על אתגרים במועצות המקומיות והעמקנו את הדיון בנושאי החינוך,
על החשיבות בקשר שלנו, כראשות מועצה, עם משרד החינוך, ואיזה מהפכות אנחנו יכולות לבצע ברשות שלנו”.


אורון-עזאני חברה גם בפורום נשים במושבה, בהתנדבות, בהובלתה של הלית דוברין. “אחד הפרויקטים המרכזיים שאנחנו מקדמות בחודשים האחרונים הוא, “שישי נשי””, היא מתארת. “סדרת הרצאות בנושאים שונים המועברות ע”י נשים מהקהילה המקומית. מזמינה את נשות בנימינה גבעת עדה, להצטרף אלינו לפורום ולעקוב אחר הפעילויות. אני רואה ערך ומשמעות גדולה בקידום אג’נדות וערכים של שיוויון מגדרי ומרחב לנשים להביע דעה, להתייעץ ולאפשר ביטוי נשי וקבוצתי”.

בתחום איכות הסביבה והנראות במושבה, ציינה לאחרונה כי “תפקיד המועצה המקומית בנושא המחזור הוא לא רק בשמירה על חזות וניקיון המושבות, הוא עמוק הרבה יותר. באחריות המועצה, לדאוג לכל התנאים הנאותים ולכל התשתיות הרלוונטיות, על מנת שהתושבים יוכלו לשמור להיות חלק ממעגל קסמים לשמירה על כדור הארץ שלנו. מועצה מקומית חייבת לתת את הדעת על נושא שמשמעותי לכל אזרח ואזרח אצלה. כראש מועצה, אני מתכוונת לשים את הנושא הזה כאחד מהנושאים המשמעותיים והדחופים ברשימת הנושאים לטיפולי”.

קראו גם (מתוך “שישי אישי במגדלור ניוז, פורסם ב-2021) >>

שישי אישי, פסח ● ”החלטתי שאני רוצה להיות יותר אקטיבית, שאני רוצה להשפיע“

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן