Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נגזר דינם של תושבי פרדס חנה שתקפו מאבטחים בבית חולים ‘הלל יפה’ בחדרה

נגזר דינם של תושבי פרדס חנה שתקפו מאבטחים בבית חולים ‘הלל יפה’ בחדרה

בכתב אישום המתוקן, שהוגש במסגרת הסדר טיעון, נטען כי השלושה הגיעו לבית החולים, לאחר שנפצעו מנפילת סוס | לאחר שלא היו מרוצים מהטיפול שניתן להם התעמתו עם המאבטחים וקיללו, מה שהסלים לתקיפה

בית משפט השלום בחדרה גזר לפני ימים את דינם של שניים מתוך שלושה תושבי פרדס חנה בתקיפת מאבטחים בבית החולים הלל יפה בחדרה.

ביולי 2021 הועמדו לדין הנאשמים אלכסנדר אפראימוב (37), דני איפראימוב (31) ו-מרטין מיכאילוב (43). בכתב אישום המתוקן, שהוגש במסגרת הסדר טיעון, נטען כי ב – 13.12.19 הגיע אלכסנדר יחד עם דני שהוא אחיו ועם מרטין שהינו חברו לבית החולים,  לאחר שנפצע בפניו, לדבריו כתוצאה מנפילה מסוס. הנאשמים הגיעו לבית החולים ברכב טנדר ונאשם דני אשר נהג בו, הוריד את שניים אחרים בפתח חדר המיון ונסע להחנות את הרכב.

עם הגעת אלכסנדר ומרטין לחדר המיון, התפתח עימות קולני בין אלכסנדר לאנשי הצוות הרפואי, בשל אי שביעות רצונו של מאופן הטיפול בו. בשלב מסוים החליט אלכסנדר לעזוב את המקום ולעבור לבית חולים אחר, אלא שבתוך כך המשיך לקלל את אנשי הצוות הרפואי וצעק עליהם. אז, פנה אליו המאבטח ובקש ממנו שינמיך את קולו, שאם לא כן, לא יוכל לקבל טיפול רפואי. בתגובה לכך, קם אלכסנדר מהמיטה עליה שכב, ניגש אל דלפק האחיות והעיף לעברן קרטון שהיה מונח עליו. בנסיבות אלה, הגיע למקום ראש משמרת המאבטחים וביחד עם המאבטח ליוו שניהם את אלכסנדר החוצה, שעה שהוא עצמו המשיך להתלהם ולצעוק במסדרון חדר מיון.

בעודם הודפים את אלכסנדר אל מחוץ לחדר המיון, אחז אלכסנדר בשתי ידיו את לחייו של המאבטח. לאחר שנאשמים אלכסנדר ומרטין הוצאו מחדר המיון אל אולם ההמתנה הסמוך, הגיע הנאשם דני והתעמת גם הוא עם המאבטח וראש המשמרת. בשלב זה הוצאו שלושת הנאשמים אל רחבת האמבולנסים של חדר המיון ואז איים אלכסנדר על המאבטח והטיח בו מילות גנאי.

בית החולים הלל יפה. למצולמים אין כל קשר לכתבה | צילום ארכיון: מגדלור ניוז קליק

משהנאשמים המשיכו להתלהם ולהתפרע ברחבת האמבולנסים, יצאו אליהם המאבטחים על מנת להרגיעם. בתגובה לכך תקף דני  את אחד המאבטחים בכך שהכה אותו באמצעות ידו בפניו וגרם לו לחבלה שטחית. בשלב זה ריססו המאבטחים את הנאשמים בגז פלפל והרחיקו אותם מהמקום. בחלוף מספר דקות שבו נאשמים דני ומרטין אל רחבת האמבולנסים. נאשם מרטין שהיה מצויד בחפץ חד, איים באמצעותו על המאבטחים בכך שנופף אותו לעברם ואמר להם: “אתם תראו, אנחנו נרצח אתכם” ולמאבטח אחר אמר: “אני אדקור אותך ואשפוך אותך” .

במאי אשתקד נגזר עונשו של אלכסנדר, שהורשע בעבירות של איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי, למאסרים על תנאי, התחייבות כספית ופיצוי בסך 1,000 שקל לאחד המאבטחים. מנגד, הנאשמים דני ומרטין הופנו אל שירות המבחן לצורך הכנת תסקירים לעונש.  שירות המבחן המליץ על הטלת שעות לתועלת הציבור.

במסגרת הטיעונים לעונש, התביעה הדגישה את חומרת העבירות ועתרה להטיל עליהם עונש שנע בין עבודות שירות לשנת מאסר.  מנגד, סנגוריהם של הנאשמים מטעם הסנגוריה הציבורית ביקשו לאמץ את המלצות שירות, כשהנאשמים הביעו חרטה וצער על מעשיהם.

בית המשפט התייחס בהחלטתו למדיניות המחמירה של בתי המשפט לעבירות המבוצעות כלפי צוותי אבטחה במוסדות רפואיים ומסר לציבור הרחב של הצורך למצות את הדין עם אלו שפוגעים באחר שתפקידו לסייע לו או לשרת במסגרת תפקידו.

בנוגע למקרה הנוכחי ציין בית המשפט כי שני הנאשמים “נחלצו” לעזרתו של הנאשם אלכסנדר וביצעו את העבירות המיוחסות להם.  בהחלטתה התייחסה השופטת רקפת סגל מוהר לזמן שחלף מביצוע העבירות, השיהוי בו הוגש כתב האישום ועברם הפלילי של הנאשמים.

בסופו של דבר:
על הנאשם דני, שהורשע בתקיפה של עובד ציבור – נגזרו 5 חודשי מאסר על תנאי, התחייבות כספית בסך 5,000 שקלים ופיצוי בסך אלף שקל למאבטח.
מנגד, בנוגע למרטין, שהורשע באיומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי, הוחלט להארכת המאסר על תנאי בן חודש שהוטל עליו בתיק אחר למשך שנתיים נוספות, התחייבות כספית בסך 7,500 שקלים ופיצו בסך אלף שקלים לכל אחד משני המאבטחים שנפגעו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן