Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זכרון יעקב: ערב הוקרה התקיים למתגייסים לצה”ל, שירות לאומי ושנת שירות

זכרון יעקב: ערב הוקרה התקיים למתגייסים לצה”ל, שירות לאומי ושנת שירות

כמדי שנה, התקיים השבוע “ערב מתגייסים”, בהובלת מחלקת הנוער, המיועד לברך ולהוקיר את תלמידי שכבת י”ב העתידים להתגייס לצה”ל, שירות לאומי או אזרחי, שנות שירות ומכינות.

את הערב כיבדו בנוכחותם זיו דשא, ראש המועצה, ד”ר מרים פאנויאן, מנהלת מחלקת חינוך, אלון שנירר, מנכל עמותת זמארין, אשר ארביב, מפקח מנהל חברה ונוער.

 

ראש המועצה זיו דשא, בירך את הצעירים ואיחל להם הצלחה בהמשך דרכם, ביקש מהם לשמור על עצמם בדרכם החדשה והודיע להם שהמושבה מחכה להם בבית עם סיום שירותם.

כ-200 בני נוער השתתפו באירוע לכבודם, והתכבדו בארוחת ערב ולאחר מכן נהנו מסטנד אפ מצחיק של הסטנדאפיסט שי שוחמי, בסוף הערב קיבלו מתנה מהמועצה המקומית, תיק למתגייס, על התיק רקום “מחכים לך בבית, זכרון יעקב”.

אבי צעירי, גבי שליט, וחברים נוספים מארגון רוטרי זכרון יעקב, אשר שותפים לקיום ערב ההוקרה למתגייסים זה מספר שנים, הביאו אף הם שי למתגייסים.

ומי שפספס את הערב, לא פספס את המתנה ויוכל לקחת את השי, תיק למתגייס, בעמותת זמארין בימים: ה’ 13/06/19, א’ 16/06/19 ו – ג’ 18/06/19 בין השעות 9:00 – 13:00 או 16:00 – 18:30

כנס המתגייסים בזכרון יעקב 2019. צילום: דוברות המועצה זכרון יעקב

 

“לא שמים קשים”

המחלקה לאיכות הסביבה במועצה המקומית מובילה ביום שישי הקרוב את המיזם “לא שמים קשיות”. ביום שישי ה – 14/06/19, יצאו ילדי המנהיגויות הירוקות של בתי הספר להסתובב בין המסעדות, בתי הקפה והקיוסקים ויציעו להם להצטרף למיזם, לא להגיש קשיות במשקאות, אלא אם הלקוח מבקש, ובכך חוסכים מיליוני קשיות בשנה.

בנוסף ההצעה להצטרף למיזם, יחולקו לבתי העסק קשיות חלופיים ממתכת הניתנים לרחיצה ושימוש חוזר.

 

הפעילות היא חלק ממיזם בינלאומי שנקרא straw free ובארץ נקרא straw free israel או “לא שמים קשים”. את היום הבינלאומי ללא קשיות יזמו לפני שבע שנים פעילי סביבה בארה”ב ובבריטניה, ומאז הצטרפו אל הגל ערים ומדינות מערביות רבות. יוזמת המהלך בישראל היא טניה בירד, דוקטורנטית לביולוגיה ימית ומנהלת המיזם “לא שמים קשיות ” וקבוצת straw-free Israel.

מובילי המיזם טוענים שכל יום משתמשים ביותר ממיליון קשיות בישראל. פסולת מיותרת שמוצאת את דרכה לחופי הים ולימים עצמם ופוגעת בבעלי חיים. מה גם שהיא מתפרקת למיקרפלסטיק ומגיעה למים ולאוכל שאנחנו אוכלים.

עדי ברזון – רכזת החינוך הסביבתי במועצה המקומית אמרה כי: “המטרה של יוזמה זו היא לצמצם את ההשפעות המזיקות של קשיות חד-פעמיות על סביבתנו ועל בריאותנו, ולהגביר את המודעות לנושא. אנו פועלים לשיתוף פעולה עם בתי קפה ומסעדות לצמצום השימוש בפלסטיק ע”י הגשת קשיות רק לפי בקשה מהלקוח ולעידוד הרגלי צריכה ידידותיים יותר לסביבה אצלנו – הצרכנים. אנחנו מצפים לקבל את שיתוף הפעולה של רוב העסקים וכמובן מקווים שהלקוחות, כלומר אנחנו, נשכיל לא לדרוש קשיות  ובכך לחסוך הרבה מאוד פסולת מיותרת ומזהמת.”

ילדי המנהיגויות הירוקות של בתי הספר יצאו לבתי העסק במושבה ביום שישי הקרוב בין השעות 10:00 – 12:00.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן