Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

דיווח: רחפנים ניסו לחצות מטולכרם לעמק חפר – לוחמים ירו לעברם

פרסום מטריד מאוד של ישי פורת מחדשות 13: אנשי מילואים שמוצבים בעמק חפר זיהו בשבוע שעבר שני רחפנים שטסו מאזור טולכרם והכפר הפלסטיני שוויכה לעבר היישוב – מרחק של כ-400 -300 מטרים. כוחות צה”ל של פיקוד העורף פתחו באש לעבר הרחפנים – אך החטיאו והרחפנים שבו על עקבותיהם.

מהמועצה האזורית עמק חפר הפיצו הערב את התייחסות צה”ל לנושא:
“ביום חמישי האחרון, שני רחפנים חשודים נעו במרחב התפר בחטיבת מנשה. מרגע זיהוי הרחפנים על ידי הכוחות, נוהל מעקב רציף עד שכוחות צה”ל ירו לעברם והרחפנים הורחקו. צה״ל פועל בדרכים רבות, באופן גלוי וסמוי להתמודדות עם התופעה ולמיגורה”.

שמועה על “מנהרה” בעמק חפר עוררה בהלה – צה”ל יצא בהבהרה
בתוך כך, דובר צה”ל ומועצה אזורית עמק חפר נאלצו להבהיר סרטון ושמועה שהופצו ברשת וגרמו לבהלה. “אמש הופץ סרטון עם מידע כוזב, לפיו חיילים גילו מנהרה בסמוך לקו תפר.
“אין מדובר במנהרה אלא במערה טבעית ומוכרת במרחב התפר, מצפון לבת חפר, אשר נבדקת באופן שגרתי ונבדקה שוב בעקבות הדיווח. המערה אינה חוצה את החומה, אינה מגיעה ליישוב בת חפר ואינה מהווה איום”.

דילוג לתוכן