Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

“עלייה בהיקף ההפגנות בקיסריה”: המפכ”ל פועל להקמת יחידת אבטחה פרטית למשפחת נתניהו

מפכ”ל המשטרה יעקב שבתאי מתכנן להקים כוח אבטחה ייעודי עבור משפחת נתניהו, שיורכב מ-30 שוטרים מיחידת יס”מ ויפעל תחת פיקודו של קצין בכיר. יחידה זו תפעל במקביל לשירות הביטחון הכללי (שב”כ), שכבר אחראי על אבטחת ראש הממשלה.

לפי דיווח בתקשורת, היחידה החדשה תהיה תחת פיקוד מחוז חוף, שבתחום אחריותו נמצא ביתם של בני הזוג נתניהו בקיסריה. תפקידה יהיה ללוות את המשפחה בנסיעותיה, גם באזור חדרה. המפכ”ל טוען שיש הכרח מבצעי בהקמת היחידה, עקב העלייה בהיקף ההפגנות נגד ראש הממשלה.

שבתאי הסביר שכיום, אבטחת בני הזוג באירועי מחאה גורמת למחסור בכוח אדם משטרתי באזורים אחרים, כמו ואדי ערה וירושלים. הוא ציין שהמשפחה מתגוררת בשלוש דירות שונות – בקיסריה, בירושלים ובדירה של איש עסקים בשם סיימון פאליק – מה שמחייב תגבור אבטחה מבלי לפגוע בפעילות המשטרה הרגילה.

על פי הפרסומים, שהשב”כ, ככל הנראה, לא היה מודע לתוכנית זו. המפכ”ל העלה את הרעיון לפני מספר חודשים וכעת הוא מחכה לאישור תקציבי ממשרד האוצר. העלות הראשונית מוערכת בעשרה מיליון שקלים, והעלות השנתית הצפויה היא כ-12 מיליון שקלים.

דילוג לתוכן