Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

וילונות מעוצבים – 5 טיפים של מעצבי פנים

וילון הוא כבר מזמן לא רק פריט פונקציונלי שנועד להגן עלינו מפני השמש המסנוורת – וילון הוא גם פריט דקורטיבי, ובלעדיו החלל מרגיש ריק. מתלבטים איזה וילונות לבחור מתוך המגוון הגדול שקיים? הגעתם למקום הנכון! בכתבה ניתן לכם חמישה טיפים של מעצבי פנים שיעזרו לכם לבחור וילון – הישארו איתנו!

וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית – לבחור וילונות זו משימה לא פשוטה כיוון שקיים מגוון רחב של וילונות, ולא כולנו ניחנו בכישרון לעיצוב באופן טבעי. חשוב לבחור וילונות בחכמה, ולהחליט מראש מה המראה שהייתם רוצים שהם ישוו לחלל. לפני שאתם בוחרים וילונות יש להתחשב בפרמטרים הבאים: אטימות של הוילון, בצבע, בסגנון, במרקם, סוג הבד, מידות הוילון ועוד. ריכזנו לכם את הטיפים הכי שווים לבחירת וילונות:

בחרו צבע שמתאים לחלל

חשוב לבחור וילון בעיצוב ובצבע המתכתב עם שאר הרהיטים בחלל. כמו כן, חשוב שהוילון ישלים את הריהוט בהרמוניה – גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הסגנון. תוכלו לשלב בין צבעים ובדים עם טקסטורות מיוחדות, כך תוסיפו פן אקלקטי לחלל שיהפוך אותו למעניין וייחודי. כמו כן, בשנים האחרונות התפתח טרנד של הדפסה דיגיטלית על וילונות, לפי טעמו ובחירתו של הלקוח. אנו ממליצים להתייעץ עם המומחים של קלאסיקיר, נוכל לסייע לכם להתאים את הווילון לחלל בקלות וביעילות.

בחרו וילון קל לניקוי

לפני שאתם בוחרים וילון בדקו מאיזה בד הוא עשוי (סינטטי/ טבעי) והאם אפשר לכבס אותו. יש וילונות שניתן לכבסם בקלות, לכן חשוב לבדוק זאת לפני הרכישה ולבחור וילון בהתאם. כמו כן, מומלץ לבחור וילון שעשוי מבד איכותי כך הוא יחזיק לכם מעמד לאורך זמן וצבעו לא ידהה.  

הקפידו על אורך מדויק

כדי ליצור אשליה של חלל גדול יותר, בחרו וילון ארוך המתרפס על כל אורך הקיר – מהרצפה עד לתקרה. וילון ארוך משווה לחלל מראה יוקרתי ויכול לשדרג אותו באופן משמעותי.

בחרו וילון בשקיפות המתאימה לכם

חשוב לבחור וילונות שישמשו אתכם גם מבחינה פונקציונלית- החליטו מראש מה רמת השקיפות שאתם מעוניינים ליצור בחלל, למשל אם אתם בוחרים וילון עבור הסלון, ואתם מרבים לצפות בטלוויזיה מומלץ לבחור וילון שעשוי מבד אטום, כדי שהשמש לא תחדור את הווילון בעת הצפייה – לעומת זאת אם אתם בוחרים וילון למטבח, מומלץ לבחור בוילון שקוף יחסית כך תשמרו על אור השמש ותוכלו לראות היטב את האוכל שאנחנו מבשלים.

וילון לחדר שינה

לבחור וילון לחדר השינה זו משימה לא פשוטה, אנו ממליצים ללכת על וילונות בצבעים בהירים שישוו לחדר מראה רגוע ונעים – שלבו וילונות שקופים, או שקופים למחצה כך תהפכו את החלל מואר ומלא באנרגיות טובות שיסייעו לכם להירדם בקלות.

לוילון תפקיד פונקציונלי ודקורטיבי כאחד, הוא גם נועד כדי להגן עלינו מפני השמש הקופחת, והוא גם משדרג ומוסיף שיק לחלל. התייעצו עם המומחים שלנו בקלאסיקיר  – נשמח לסייע ולייעץ לכם בכל שאלה. אנחנו מספקים וילונות לבתים פרטיים ומשרדים. מעניקה שירות מקצועי, אמין, קשוב והוגן, המעוגן בניסיון רב, יושרה וידע מתחדש בתחום העיצוב והטקסטיל. אנו מקפידים לעבוד אך ורק עם מוצרים אירופאים איכותיים, בעלי תו תקן מחמיר, שמקורם בחברות בעלות מוניטין; הדבר נכון לגבי הציוד החשמלי (מסילות, מנועים ואביזרים נלווים), כמו גם לגבי מגוון הבדים העצום, אותו מייבאת החברה ביבוא אישי והתקנת וילונות חשמליים כוללת ייעוץ, אחריות ותמיכה טכנית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן