Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

שר הפנים ביקר באור עקיבא; אמר כי יפעל לקדם נושא חשוב

שר הפנים, משה ארבל ערך ביום חמישי (4.1) סיור עבודה באור עקיבא. הוא הדגיש כי העירייה היתה נתונה במצב קשה והצליחה להבריא עצמה רגע לפני מינוי ועדה קרואה לעירייה, וכן הוסיף כי יפעל לקדם נושא חשוב – חלוקת הכנסות המגיעות לעירייה שיכולות להביא לשיפור מצבה הכלכלי. 

את ביקורו פתח השר בישיבת עבודה בעירייה בהשתתפות המשנה למנכ״ל משרד הפנים, ראש העיר אלי אנקונינה, מנכ”ל העירייה יעקב נתניהו וקברניטי העירייה. בין היתר נידונו נושאים שונים, התפתחות העיר וקליטת אלפי תושבים חדשים, מענקי קרן קיסריה, תוכניות שיקדמו את העיר ל”רשות איתנה”, איזור התעסוקה העתידי, שכונות ופרוייקטים המצויים בשלבי תכנון מתקדמים ועוד. בהמשך הביקור הגיע השר ארבל לסיור בשכונה החדשה ׳אור ים׳ המאכלסת כבר כיום כ-3,000 יחידות דיור חדשות.

צילום: העירייה

ראש העיר אמר: “אני מברך את שר הפנים ארבל על הגעתו לעיר, ועל האוזן הקשבת לצורכי העיר. לשמחתי השר פעל כבר תוך כדי ישיבת העבודה על מנת לקדם מספר בעיות בירוקרטיות חשובות”.

שר הפנים ארבל: ״שמחתי להגיע היום לאור עקיבא, זו הזדמנות חשובה לראות מקרוב את הצמיחה וההתפתחות של העיר. מדינת ישראל עדיין נמצאת במשבר דיור ואור עקיבא לוקחת על הכתפיים פתרונות דיור במקום נגיש ואסטרטגי ונותנת מעטפת לכלל האוכלוסיות ללא שום הבדל. נעשה הכל לסייע לאור עקיבא בדגש על חלוקת הכנסות צודקת בהתחשב באתגריה ובמיקום בו היא נמצאת”.

בהמשך, בסרטון שצילם עם ראש העיר, הוסיף ארבל: “אני לראות רשות מתפקדת. הכרתי את האתגרים של העיר, הרשות עמדה בפני קריסה, רגע לפני מינוי ועדה קרואה. אנחנו רואים רשות שמתפתחת, בזכות ניהול טוב ומקצועי. אנחנו רואים את ההתפתחות המדהימה של העיר, נעשה הכל שיהיו כלים לעיר לסייע לכל התושבים”.

דילוג לתוכן