Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

איציק פתיתו, המועמד לראשות העיר אור עקיבא: “דחיית הבחירות – חובתנו כלפי החיילים והדמוקרטיה”

פתיתו אומר השבוע ש"חשוב לדחות את הבחירות, זוהי חובתנו כלפי החיילים בחזית, וזוהי חובתנו כלפי הדמוקרטיה" | בחודש שעבר, שיקו חגאג, העומד בראש רשימת "הבית שלנו" הצטרף ליוזמה של מועמדים מכל הארץ לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות

המועמד לראשות העיר איציק פתיתו, העומד בראש רשימת “לב” למועצת העיר, הביא השבוע תמיכה בדחיית הבחירות – לכל הפחות לסוף חודש פברואר – ולכל היותר, לאחר סיום מלחמת “חרבות ברזל”. 

“עם התמשכות המלחמה ובעת שמדינת ישראל ניצבת מול אתגר כמוהו לא ידעה, בשעה שמאות אלפי ישראלים פטריוטים ניצבים בחזית – מי במילואים, מי במגזר האזרחי ומי במגזר ההתנדבותי, אי אפשר לנהל חיים ״רגילים״”, כתב פתיתו בחשבון הפייסבוק שלו.

פתיתו. צילום: מטה הבחירות

“בסיעת ״לב״ לחברות במועצת העיר ניצבים שני חבריי היקרים, גולן לוי ועו”ד שי שהם שמאז 7/10 נמצאים בחזית הלחימה. יתרה מכך, החל מפרוץ המלחמה הסבנו את מטה הבחירות שלנו לחמ״ל אזרחי, ועל ידי התשתית האזרחית הענפה והתמיכה הרחבה שקיבלנו מתושבי ותושבות העיר – הצלחנו לשכן כ-100 משפחות מפונים מהדרום ומהצפון באור עקיבא. יחד עם זאת, סוגיית הבחירות המקומיות מעסיקה רבים מהמתמודדים בארץ, ולפי הנתונים שצה״ל פרסם ישנם כ-700 מתמודדים לרשויות המקומיות המגויסים כעת.

“מפורומים בהם אני נמצא, ולאחר התייעצויות רבות עם מתמודדים מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים, הבנתי כי חשוב לדחות את הבחירות שאמורות להתקיים ב-30/1 ולקיימן לכל המוקדם ב-27/2. זוהי חובתנו כלפי החיילים בחזית, וזוהי חובתנו כלפי הדמוקרטיה. אני קורא לחבריי המתמודדים לראשות העיר ולחברות במועצת העיר להצטרף אליי לקריאה. כשננצח במלחמה וחיילינו הגיבורים ישובו לבתיהם, נקיים בחירות דמוקרטיות, וננצח גם בהן”.

בחודש שעבר פרסמנו כי שיקו חגאג, העומד בראש רשימת “הבית שלנו” למועצת העיר באור עקיבא הצטרף ליוזמה של מועמדים מכל הארץ לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות לתאריך שיבוא אחרי המלחמה. הצעתו באה במקביל להחלטת שר הפנים משה ארבל לקיים את הבחירות בתאריך הנדחה, 30.1.2024, תאריך שנדחה מהמועד המקורי שנקבע לבחירות 30.10.2023, אשר נדחה בעקבות מלחמת “חרבות ברזל”. כאמור, השבוע הוחלט לדחות את הבחירות ל-27.2.2024.

“בזמן שמשפחות קוברות את יקיריהן ועם ישראל מודאג על ילדיו שנמצאים במילואים לא נכון לקיים קמפיין בחירות”, אומר חגאג. “יש לחכות לסיום המלחמה, שתסתיים בינצחון גדול לעם ישראל ב”ה ורק אז לקיים את הבחירות בצורה דמוקרטית, בנחת וברוגע”.

חגאג ציין עוד כי “נכון שרצינו להביא לשינוי מידי בעיר, אבל הנסיבות לא מאפשרות על כולנו להתגייס למאמץ הגדול ולמנוע מהלוחמים שלנו ובני משפחתם מחשבות וטרדות נוספות בזמן לחימה. כרגע , שומרים על הבית שלנו. זו המטרה היחידה שצריכה להיות נגד עיננו. חג חנוכה שמח”.

הבוקר (11.12) פרסמנו כי שר הפנים, משה ארבל מבהיר שלא ידחה פעם נוספת את הבחירות לרשויות המקומיות. ארבל השיב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ והבהיר כי גורמי המקצוע העריכו כי ניתן לקיים את הבחירות ב-30.1, ויש חשיבות לעריכתן סמוך למועד המקורי. שר הפנים סקר בפני סמוטריץ, את עבודת המטה שנעשתה במשרדו וציין כי דחייה נוספת של הבחירות, מהווה ניצחון לאויבנו שרוצים לשבש את חיינו. עוד מבהיר השר ארבל, כי גורמי הביטחון איתם התייעץ הודיעו כי אין מניעה לקיים הליך דמוקרטי ב-30.1.24.

// עדכון ראשון: 11.12.2023 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן