Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תקרית חריגה בין בן 37 מפרדס חנה לחייל באנדרטת הנח”ל

תקרית חריגה בין בן 37 מפרדס חנה לחייל באנדרטת הנח”ל

על פי המשטרה, ב-6 בדצמבר, בעת שהחשוד ביצע עבודות שירות באנדרטת הנח"ל בפרדס חנה, איים על חייל במקום ותקף אותו באלימות

תושב פרדס חנה, בן 37, נעצר לפני ימים אחדים בחשד לאיומים ותקיפה כלפי חייל.
החשוד, אלכס *****, נעצר על ידי שוטרי תחנת זיכרון יעקב, בחשד כי איים על חייל באנדרטה בפרדס חנה ותקף אותו. על פי המשטרה, ב-6 בדצמבר, בעת שהחשוד ביצע עבודות שירות באנדרטת הנח”ל בפרדס חנה, איים על חייל במקום ותקף אותו באלימות.

לאחר מעצרו של החשוד וחקירתו הראשונית, הוא נכלא ובהמשך הובא לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. היחידה החוקרת טענה כי העבירות המיוחסות לחשוד מעידות על מסוכנות ועל כך שהחשוד עלול לשבש את החקירה.

בפתח הדיון, נציג המשטרה סיפר על השתלשלות הדברים שהובילה למעצר. “מדובר בחשוד שבשעת צהריים כאשר החשוד ביצע עבודות שירות באנדרטה, איים על חייל שמשרת במקום ותקף אותו”.  על פי המשטרה, חרף עדותו של החייל, החשוד נחקר והכחיש את המיוחס לו. לדברי החשוד, היה דין ודברים בינו לבין החייל והכחיש את האיומים והתקיפה. במשטרה ציינו כי החשוד בעל עבר פלילי, כשיר ותלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי בר הפעלה בגין איומים.

מהדיון עלה כי התלונה במשטרה הוגשה בסמוך לאחר האירוע. עוד התברר מהדיון כי החייל שהותקף לכאורה מחלק אוכל לעובדי שירות. מהחקירה עולה כי דין ודברים עם החייל היה על רקע אי קבלת אוכל בזמן.
במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי מעדותו של החייל עולה כי החשוד תפס אותו באזור הלסת, ניסה לתקוף אותו באופן אחר לאחר מכן, נתן לו מכה ורצה להביא מקל.

החשוד עצמה אמר בדיון: “החשוד היה אמור להביא את האוכל ב – 12 וחצי והביא בעשרים לשתיים. היו בינינו חילופי מילים ואמרתי לו זאת פעם אחרונה. תשאלתי את עובדי השירות, תסתכלי במצלמות, הוא ישב בתוך האוטו, אמרתי לו פעם אחרונה שאתה מדבר איתי בצורה כזאת, אני לא חבר שלך.  הוא יכול לספר מה שהוא רוצה, כבר העיפו אותי ממקום העבודה. הוא חשב כנראה שאני אחזור לעבוד שם. בגלל זה הוא אמר, כדי שלא יחזירו אותי”.

סנגורו של החשוד, עו”ד דן גלעד מטעם הסנגוריה הציבורית, הכחיש את המיוחס למרשו ואמר שהיה מצופה מהיחידה החוקרת לא להסתפק במצב של גרסה מול גרסה אלא לפחות לנסות ולעבות ולחזק את הגרסה או להפריך אותה.

קראו גם >>
חמ”ל השפע של שכונת יובלים בכרכור ממשיך להעביר אוכל לחיילנו במלחמה – ואתם יכולים להצטרף
עשרות בעלי רכבים בפרדס חנה-כרכור אכלו אותה
מרדף דרמטי אחרי 2 חשודים בגניבה מהשטחים ברחבי פרדס חנה

כך או כך, בתום הדיון, השופטת רקפת סגל מוהר, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיים חשד סביר, תוך שציינה כי התיאורים שנמסרו על ידי המתלונן קשים לרבות איום כי יהרוג אותו וגם תיאור המלמד על כך שרק הגעת מנהל המקום אל זירת האירוע, הוא לא הוסיף והיכה אותו גם באמצעות מקל או מוט ברזל שהחזיק בידו.

עוד ציינה השופטת כי בעברו של החשוד עבר פלילי מכביד הכולל תשע הרשעות קודמות בעבירות אלימות, רכוש , החזקת סכין, החזקת סמים והפרעה לשוטר. עוד ציינה השופטת כי בימים אלה מתנהל נגדו הליך נוסף בתיק בו מואשם בתקיפת שוטר, תקיפה והסגת גבול. כל אלה, לדברי השופטת, מלמדים על מסוכנות הנשקפת מן החשוד לא רק כלפי המתלונן בתיק זה.
השופטת הורתה למשטרה לבדוק מצלמות אבטחה במקום האירוע והורתה על הארכת מעצרו בארבעה ימים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן