Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

חשד: חוליית פורצים מהשטחים גנבו עשרות כלי רכב ופרצו לבתים באזור זכרון יעקב

שני תושבי שטחים נעצרו בחשד כי גנבו עשרות כלי רכב ופרצו לבתים בגזרת זכרון יעקב.
החשודים עבדאללה **** (36) ואבראהים ******* (33) נעצרו על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב.
לטענת המשטרה, במהלך החודשים האחרונים, החשודים יחד עם אחרים, היו חלק מחוליית גנבי רכב ופורצי בתים, בין היתר בגזרת תחנת זכרון יעקב. השניים חשודים בגניבת עשרות כלי רכב מישראל לשטחים ובמספר פריצות לבתי מגורים וגניבת רכוש רב. השניים נתפסו “על חם” ברכב גנוב ועם רכוש מהתפרצות לבית באזור זכרון יעקב.

לאחר חקירה ראשונית, השניים נכלאו והובאו לבית משפט השלום בחדרה, בבקשה להאריך את מעצרם. היחידה החוקרת יחסה להם עבירות של התפרצויות, קשירת קשר לפשע, גניבת רכב, שיבוש, החזקת כלי פריצה, כניסה לישראל בניגוד לחוק ועבירות נוספות.

דוברות המשטרה

סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין מואנס יונס ומוחמד מסארווה, הכחישו את המיוחס למרשיהם. מהדיון עלה כי בעת ניסיון מעצר החשודים, החשוד עבדאללה נסע בצורה מסוכנת, סטה מנתיב נסיעתו ונכנס ברכב אחר עד שנעצר על ידי כוחות משטרה. לטענת סנגורו של החשוד מרשו הותקף על ידי השוטרים בעת המעצר.

בתום הדיון, השופטת סימי פלג קימלוב, שעיינה בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, האריכה את מעצרם ב-6 ימים.

בתחילת הדיון השני בעניינם של החשודים ציין נציג המשטרה כי “מדובר בחבורה שפעלה במטרה לגנוב רכבים ולפרוץ ולגנוב מבתים”.  בדיון זה חשף נציג היחידה החוקרת כי נכון לכרגע נחקרים 22 מקרים וכן נבדקים אירועים נוספים.

במהלך הדיון המשטרה לא חשפה ראיות שנאספו או את חלקו של כל אחד מהחשודים.  כמו כן, נציג המשטרה סירב לחשוף אם ישנם מעורבים נוספים שטרם נעצרו.

עוד אמרה המשטרה בדיון: “מדובר בפרשיה חוצה מחוזות. החקירה מסועפת ומורכבת וננקטו והופעלו אמצעים רבים בפרשיה הזאת. כמו כן, ישנה התפתחות וחשיפה לאירועים נוספים”.

מנגד, סנגוריהם של החשודים המשיכו להכחיש את המיוחס למרשיהם.  כך או כך, בתום הדיונים, השופט אהוד קפלן קבע כי קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה מאוד שהתחזק מאז הארכת המעצר הקודמת וגם היקף החשדות התרחב מאוד.

עוד ציין השופט כי מדובר בעבירות רכוש, אך היקף הכספי גבוה מאוד, הן נעברו לכאורה בצוותא עם אחרים ובנוסף לחשודים עבר פלילי מכביד”. בתום הדיון, מעצרם של החשודים הוארך ב-8 ימים נוספים.

דילוג לתוכן