Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

תושב חדרה כבן 50 נעצר בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בה נהרג אופנוען

נהג רכב תושב חדרה כבן 50, נעצר הבוקר (3.1.24) לחקירה בחשד שהיה מעורב בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 4, סמוך לפרדסיה, בה נהרג הבוקר נהג אופנוע. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת התאונה, החלו לאסוף ממצאים במקום ולחקור את נסיבותיה.

זירת התאונה ליד צומת פרדסיה | זק”א

התאונה התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות ליד צומת פרדסיה שבעמק חפר. בשעה 07:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 4 מצומת בית ליד לצומת פרדסיה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על רוכב אופנוע בן 34 מחוסר הכרה ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית וקבעו את מותו.

פראמדיק מד”א מארק פדורוב וחובש רפואת חירום במד”א נועם לוי סיפרו: “רוכב האופנוע שכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.”

מזק”א נמסר כי “בכביש 4 מצומת בית ליד לכיון צומת פרדסיה, ת.ד קטלנית, רוכב אופנוע בן 34 נפגע מרכב ונהרג, בטיפול צוות שרון”.

דילוג לתוכן