Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תמונת מצב || כך נראית התמיכה במועמדים לראשות העיר אור עקיבא לקראת הסיבוב השני

תמונת מצב || כך נראית התמיכה במועמדים לראשות העיר אור עקיבא לקראת הסיבוב השני

ראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב זוכה לתמיכת שתי רשימות במועצה, בדומה לראש העיר בפועל אלי אנקונינה | זו תמונת המצב לקראת הסיבוב השני שיערך ביום ראשון 10.3 וייקבע מי יהיה ראש העיר הבא של אור עקיבא

ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה וראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב יעמדו ביום ראשון הקרוב (10.3) לבחירתם של תושבי העיר בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר, זאת לאחר שאף אחד מהם לא הצליח להשיג תמיכה של 40% בסיבוב הראשון. 

מאז היוודע תוצאות הבחירות בסוף השבוע שעבר, פועלים המועמדים לנסות ולשכנע את המתלבטים האחרונים ובמקביל, מועמדים שלא הצליחו לעלות לסיבוב השני מנהלים משא ומתן באשר לתמיכתם במועמד זה או אחר.

הראשון להצהיר בתמיכתו, הוא מי שהגיע למקום השלישי בבחירות לראשות העיר וסגן ראש העיר כיום, ארקדי גדילוב, העומד בראש רשימת “הליכוד” בעיר. גדילוב הודיע על תמיכתו בראש העיר אנקונינה וציין “כפי שאתם מבינים, המערכה הפוליטית בעיר טרם הוכרעה. השגנו תוצאה מרשימה עם הישג של 3 מנדטים וכ-24% לראשות העיר, ולמזלנו, עתיד וגורל העיר עדיין נמצאים בידינו.

“סיעת הליכוד בראשותי, היא זרוע מקומית של ממשלת ישראל הלאומית ימנית. אנו לא יכולים לתמוך במועמד של “יש עתיד” לראשות העיר, יתרה מכך, אור עקיבא הייתה ותשאר תמיד מעוז ימני עם צביון מסורתי. על אף שהתנהלנו בקמפיין הבחירות כמתחרים ובספורטיביות מיטבית, אני בוחר יחד עם שותפיי, לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד ולתמוך בחברי אלי אנקונינה לראשות העיר, למען הצלחת העיר.

“אני קורא לתושבי העיר, לצאת ולהצביע ב-10.3 באלי אנקונינה לראשות העיר! לאלי ולי יש ניסיון טוב ומוצלח יחד, העברנו תקציב שהיה תקוע מספר שנים, קיבלנו יחד החלטה אמיצה, בתעוזה וביטחון להתחיל בתוכנית הבראה לרשות ולמנוע ועדה קרואה. אני רואה את שיתוף הפעולה בנינו קורם עור וגידים עם אינטרס משותף של כולנו יחד להצלחת העיר בשנים הקרובות”.

לאחריו, הודיעו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בקדנציה החולפת, יוסי כדורי, וחברו לרשימה גולן מסיקה, כי החליטו לתמוך במועמדותו של שמחה יוסיפוב בסיבוב השני לראשות העיר. “אנו יוסי כדורי וגולן מסיקה, שמחים להביע את תמיכתנו המלאה במר שמחה יוסיפוב במועמדותו לראשות העיר. המסירות והנחישות שלו מעוררות השראה, ואנו מאמינים שעם שמחה יוסיפוב בראש, שינויים חיוביים נמצאים באופק עבור העיר של כולנו. כך נוכל יחד לעשות טוב לאור עקיבא. ברכות חמות”, כתבו השניים ברשתות החברתיות.

הבוקר (רביעי, 6.3) הודיע שיקו חגאג’, שלא הצליח להתברג בחברות למועצה, על תמיכה שלו ביוסיפוב. “סיבוב שני לראשות העיר- הזדמנות נוספת למנהיגות שונה!”, כתב חגאג. “כידוע לכם התמודדתי לחברות במועצת העיר וקיבלתי את תמיכתכם החמה עם 560 קולות . לצערי הבחירות לראשות העיר לא הוכרעו ואנו נאלצים להגרר לסיבוב שני. אני מכיר את שמחה יוסיפוב שנים ולזכותו ייכתב כי לאורך עשייתו למען העיר תמיד פעל מתוך יושרה , אמינות , אחריות , בשקיפות ונקיון כפיים.

“שמחה ראש עיר בגובה העיניים . איש של אנשים ועשייה ולא של קומבינות פוליטיות ועסקנות . מכאן, החלטתי להשמיע את קולי ולבקש את תמיכתכם בשמחה יוסיפוב לראשות העיר. שמחה יוסיפוב הוא איש אמת , איש שלום והאיש היחיד שיוכל לאחד את כל חברי העירייה ( גם את מתנגדיו ) לעשיה משמעותית , כדי להוציא את העיר מהמשבר שהיינו בו . חברים, בואו נתגבש אחרי שמחה יוסיפוב ונמשיך ,יחד , לקדם את העיר האהובה שלנו . אחים אנחנו”.

בהמשך, זכה יוסיפוב לתמיכה נוספת, הפעם מהמועמד לראשות העיר וחבר מועצת העיר משה ביטון. “בימים האחרונים יצרתם איתנו קשר בהמוניכם, חיזקתם, עודדתם, והבעתם את תמיכתכם בנו. ראשית ברצונינו לומר לכם תודה. זה לא מובן לנו מאליו כלל”, כתב ביטון לתומכיו. “כפי שידוע לכל, לצערינו לא קיבלנו תמיכה מספקת כדי לעמוד בראשות העיר ולחולל כאן מהפכות. בעשרות השיחות שקיימנו הקשבנו לכם, כששאלה אחת מרכזית נשאלה “במי אנו תומכים במירוץ לראשות העיר בסיבוב השני?”

“לאחר שיחות עם שני הצדדים, החלטנו יחד, סיעתי ואני לפזר את השמועות ולצאת בפומבי עם קריאה אחת מפורשת- אנו כלל חברי סיעת חזון והגשמה תומכים במר שמחה יוסיפוב לראשות העיר. אין לי ספק שאנשי סיעתי ואני בראשם, נמשיך להשפיע ולסייע לעתידה של אור עקיבא כל אחד בתחומו. כדי שזה יקרה ונוכל להמשיך במלאכה עבורכם מתוך מוקדי כח משמעותיים בעירייה, כולנו נתמוך בסיבוב השני במר שמחה יוסיפוב”.

הערב (רביעי, 6.3) הפאזל הושלם עם החלטתו של המועמד לראשות העיר איציק פתיתו, שהצליח להיכנס עם מנדט למועצה – לתמוך באנקונינה. הוא הסביר כי” לאחר נסיונות ארוכים לנהל משא ומתן עם הצדדים על מנת ליישם את החלק העיקרי של התכנית האסטרטגית עליה התחייבנו בבחירות, בחינת האפשרויות בהן חברי הסיעה יוכלו לבוא לידי ביטוי בעשייה במערכת, ולאחר שנפגשתי עם שני המועמדים בסיבוב השני והתייעצתי עם חברי סיעתי, החלטתי להצטרף למי שבא בלב פתוח ונפש חפצה לשולחן המו”מ ולתמוך במועמדותו של אלי אנקונינה לראשות העיר.

“בזמן שבצד אחד בחרו לשמר את הקיים והישן ללא אופק וראייה צופה פני עתיד והציעו את שאריות העוגה ללא מעורבות משמעותית ורצון לשינוי, בצד השני היו פתוחים לקבל את הרעיונות החדשים שהצענו ופרסמנו עוד במערכת הבחירות.

“במסגרת המו”מ, הוסכם כי יו”ר הסיעה יצחק פתיתו יקבל את תיק החינוך וישמש כסגן ראש העיר כדי להביא את השינוי המשמעותי והמיוחל למערכת העירונית. עוד הוסכם כי כל ועדות החובה והרשות יוקמו במהרה, תוך שילוב של נציגי הסיעה והתושבים באופן פעיל בוועדות השונות. אנו מתחייבים לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הסיעות וחברי מועצת העיר, ומודים לאלי אנקונינה על הפתיחות והרצון להוביל לשינוי הנדרש בעיר. יחד נקדם את הנושאים המיידיים החשובים באמת לעתידה של העיר ולעתיד ילדינו, כפי שהתחייבנו בתכנית האסטרטגית”.

לסיכום – תמונת התמיכה במועמדים היא כזו: 
שמחה יוסיפוב – “עתיד בטוח” בראשות יוסי כדורי וגולן מסיקה, “חזון והגשמה” בראשות משה ביטון (סך הכל 7 חברי מועצה).
אלי אנקונינה – “הליכוד” בראשות ארקדי גדילוב, “לב” בראשות איציק פתיתו (סך הכל 6 חברי מועצה) 

עוד על הבחירות באור עקיבא, תוצאות הסיבוב הראשון וחברי המועצה בקדנציה הקרובה – הקליקו. 

// עדכון ראשון: 3.3.2024 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
ג'אנגו ללא מעצורים
ג'אנגו ללא מעצורים
09/03/2024 22:41

למי אכפת מראשות העירייה? אין הבדל בין שני ראשי עיר, שניהם עם יכולת תכנון אפסית, אפס היגיון בפרוייקטים לפיתוח העיר (מרכז מסחרי באמצע שכונת אורות, שסגור בשבת, למרות שכל שאר מרכזי הקניות באיזור עושים את רוב הרווח בשבת…), אין אופק פיתוח לשירותים לצעירים ולאוכלוסיות חדשות (חכו שהחדשים באור ים יגלו שאור עקיבא היא בית קברות בפועל) אבל השחיתות, הקומבינות והפוליטיקה המאפיונרית נשארים נטועים עמוק ב DNA האור עקיבאי.
בקצרה: אור עקיבא – הדרך לשום מקום.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן