Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

3 סוגים של מעשנות בשר

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מעשנות כשכל אחת בעלת יתרונות שונים ואופציות עישון שונות

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לשאול את עצמכם במידה ואתם מעוניינים להיכנס לעולמם הקולינרי המגוון והמרתק של עישון הבשרים, היא איזו מעשנה עליכם לרכוש. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מעשנות כשכל אחת בעלת יתרונות שונים ואופציות עישון שונות. במאמר זה נכיר את שלושת הסוגים ונבין מהי הדרך הנכונה לבחור את הדגם המתאים לצרכים והדרישות שלכם, וכמובן לרמת הידע שלכם בתחום. 

אילו סוגים של מעשנות קיימים בשוק?

  • מעשנת בשר ורטיקלית, עומדת – הסוג הראשון של מעשנות נראה כמו ארון קטן, מה שגם העניק להן את השם הזה. סוג זה מורכב מתא בעירה בחלקו התחתון בו נמצאים העצים, הפחמים ושאר חומרי הבעירה, ותא העישון מעליו אליו נכניס את הבשרים. לכל תא פתח משלו כשלתא העישון לרוב יהיו כמה קומות, תלוי בדגם. כך, אפשר לשלוט על רמת העישון של הבשרים השונים ולקבוע אילו מהם נרצה לעשן יותר ופחות, ולעקוב אחר משך הזמן הנדרש להגעה למידת העשייה. 
  • מעשנת בשר שוכבת, Offset – מעשנות אלו מזכירות במבנה שלהן את הגריל הקלאסי המוכר לנו. בדגמים אלו תא הבערה נמצא בצד, ובצד השני ישנו פתח יציאה כך שזרימת העשן צידית ועוברת על פני כל הבשרים שנמצאים בפנים. יש לציין שעל אף זאת, הבשרים הקרובים יותר לתא הבערה יתחממו מהר יותר בשל הטמפרטורה הגבוהה. 
  • מעשנת Kamado בצורה ביצה – בניגוד למעשנות האחרות העשויות ברזל, מעשנות בדגמי הביצה לרוב יהיו קרמיות ובעלות תכונות המאפשרות שמירת חום איכותית יותר לאורך זמן, כך שניתן לחסוך בצריכת הפחמים. מעשנות אלו שימושיות מאוד וניתן להשתמש בהן גם כטאבון או גריל פתוח לכל דבר, ונחשבות כנראה לסוג המומלץ והיעיל ביותר לחובבי הבשר.
צילום: pixabay

מובן שבמידה ואתם מעשנים מתחילים כדאי לבחור בדגם המתאים למתחילים, כזה שאינו משלב יותר מידי פיצ’רים מתקדמים ומסובכים ומאפשר להיכנס בצעדים קטנים ובטוחים לעולם העישון הקולינרי, להכיר אותו מקרוב ולהחליט האם מעוניינים לעבור לשלב הבא ולהתחדש בדגמים מתקדמים יותר. 

אז איך בוחרים את הדגם המתאים?

זוהי שאלת השאלות, שכדי לענות עליה כדאי קודם כל לשאול את עצמכם כמה שאלות; כמה תרצו להשקיע ברכישת מעשנות חדשות? כמה אתם הולכים להשתמש בזה? כמה אנשים המעשנה הזו הולכת להאכיל והאם כדאי להצטייד באביזרים נוספים כגון מד חום לבשר מלקחיים וכפפות מיוחדות בכדי להכניס אתכם לעניינים הרבה יותר מהר וביעילות? 

ברגע שיהיו לכם התשובות לשאלות הללו, יהיה קל הרבה יותר לכוון לדגם המתאים ביותר. כעת, הגיע הזמן לחפש אחר המלצות על דגמים שונים, ואפילו להתנסות בהם במידה ואתם מכירים מישהו שמחזיק בביתו מעשנת. אל תתפשרו על תהליך החיפוש, שכן לדגם שתבחרו תהיה השפעה ישירה על טיב המטעמים שתבקשו ליצור בעזרתו. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן