Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

אור עקיבא | איציק פתיתו עוצר את השמועות הרעות נגדו

המועמד לראשות העיר אור עקיבא איציק פתיתו מבקש להזים את השמועות נגדו, שלטענתו הופצו בעיר בתקופה האחרונה, לפיו הוא פורש מהמועמדות או חובר למועמד אחר.

“בזמן שחבריי ואני עסוקים בקליטת מאות תושבים מפונים מהצפון והדרום, מסייעים בפתרונות דיור, הצטיידות ואפילו שילוב במערכות העירוניות, יש מי שבוחר לעסוק בפוליטיקה קטנה ובמקום להצטרף ולסייע באתגרים הלאומיים החשובים, מפיץ שמועות כאילו פרשתי או חברתי למועמדים אחרים”, מציין פתיתו.

פתיתו בחמ”ל האזרחים והחיילים. צילום: פרטי

“בשעה שהתושבים – שהם הלב הפועם של העיר – מתאחדים כמו כל עם ישראל ומראים את הפנים היפות של אור עקיבא, יש מי שמנסה לפלג ולפגוע במרקם המשפחתי והמיוחד של העיר. יתרה מכך, השימוש ברכילות וסכסנות נועד לסמא את עיני הציבור ולהעלים את היכולות המנהיגותיות, היכולת לייצר יש מאין והעשייה הרבה אליה התגייסנו מאז ה-7/10 למען תושבי מדינת ישראל”.

פתיתו, העומד בראשות סיעת “לב” שתתמודד גם לחברות במועצת העיר, הוסיף עוד: “בעזרת ה׳, חבריי ואני יחד עם מתנדבים נוספים מהעיר ומהאיזור ממשיכים את המאמץ לסייע ולקלוט את כל התושבים המפונים שבאו ועוד יבואו, ובמקביל ממשיכים בקו הממלכתי והאחראי שנקטנו בקמפיין הבחירות שלנו. אני קורא לכל המועמדים לנקוט באחריות יתרה – דווקא בעת הזאת, ולנהל מערכת בחירות הוגנת, מכבדת ומאחדת. מאסנו בשיח של לפני 7/10, שיח מפלג ומשסע, ללא לקיחת אחריות”.

דילוג לתוכן