Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מאוורר תעשייתי?

מאוורר הוא אמצעי הקירור הוותיק ביותר מבין כל אמצעי הקירור, ולו יתרון אחד מובהק על פני אמצעי הקירור האחרים – הוא חסכוני מאוד בצריכת החשמל שלו (להבדיל ממזגן), והוא נגיש לכל כיס עם סקאלת מחירים רחבה מאוד. מי שרוצה לקחת את חיבתו למאוורר צעד אחד קדימה, יוכל לרכוש מאוורר תעשייתי, שמספק עבודת אוורור עוצמתית ומשמעותית בהרבה. אז כעת נשאלת השאלה – כיצד בוחרים מאוור תעשייתי? ולמה חשוב לשים לב? יצאנו לבדוק.

  1. בטיחות – מאוורר תעשייתי הוא בדרך כלל מוצר גדול ומאסיבי, והדבר החשוב ביותר בעת בחירת מאוורר תעשייתי הוא לשים לב שרשת הבטיחות צפופה מספיק כדי למנוע כניסה כלשהי של חפצים או איברים, לא עלינו. בעת בחירת המאוורר, שימו לב שהוא בעל אישור ותו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי, על מנת להבטיח את בטיחותכם ואת בטיחות השוהים בקרבת המאוורר.
  2. גודל החלל – בעת בחירת כל אמצעי קירור שהוא, אלמנט חשוב מאוד לשים לב אליו הוא החלל אותו מיועד אותו אמצעי לקרר. אם מדובר בחלל קטן יחסית, כנראה שאין צורך במאוורר תעשייתי וניתן להסתפק במאוורר ביתי. אך אם סלון בתיכם רחב ידיים (ואתם כאמור, לא חובבים גדולים של מזגן, ובצדק, מזגן נותן לעתים תחושה של “חנק” וחוסר אוורור), מאוורר תעשייתי הוא פתרון נפלא עבורכם. ניתן למצוא מאוורר תעשייתי במגוון רחב מאוד של גדלים, פונקציות, ומחירים. בטרם הרכישה, חשבו היטב מה הצרכים שלכם, והתאימו את המאוורר לחלל אליו הוא מיועד.
  3. רעש – מאוורר יכול להיות מוצר רועש, וכאשר מדובר במאוורר תעשייתי, יכול להיות מדובר במוצר רועש מאוד. כיום ניתן למצוא מאווררים תעשייתיים עם רעש מינימלי. בטרם רכישת המאוורר, בדקו אותו ואת מידת הרעש שלו.
  4. פונקציות – ישנו מגוון רחב מאוד של מאווררים תעשייתיים במגוון מחירים ופונקציות משתנות. חשבו מה הן הפונקציות להן אתם זקוקים, ורכשו מאוורר תעשייתי בהתאם. כאמור, פונקציות מרובות הן לא בהכרח הכרחיות, ומאוורר פשוט עם מס’ מצבים אחדים יכול לעשות עבודה מעולה.
  5. מחיר – כאמור, סקאלת המחירים של מאווררים היא רחבה, והיא מתחילה ממאות בודדות ועד לאלפי שקלים. מחיר זול לא בהכרח אומר שהמוצר לא איכותי, ממש כפי שמחיר יקר לא מבטיח שמדובר במוצר מאוד איכותי. ניתן למצוא מאוורר תעשייתי בכמה מאות בודדות ולקבל מוצר מדהים שמספק עבודה מעולה, ממש כפי שאפשר להשקיע ולרכוש מאוורר יקר מאוד ולקבל מוצר בינוני. הכל מתחיל ונגמר במה הצרכים שלכם, ואם תשימו לב למגוון הפרמטרים שציינו ברשימה זו, ותחשבו עם עצמכם מה מתאים לכם ולצרכים שלכם, אולי תגיעו למסקנה שעבור השימוש שלכם תוכלו להסתפק במאוורר תעשייתי “זול”. מה שבטוח הוא, שאנו ממליצים לעשות סקר שוק בטרם הרכישה על מנת להבין את המשתנים ואת המחירים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן