Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פותחים קדנציה: ישיבת מועצת העירייה ה-16 של חדרה התקיימה בהתרגשות וזיכרון [וידאו]

פותחים קדנציה: ישיבת מועצת העירייה ה-16 של חדרה התקיימה בהתרגשות וזיכרון [וידאו]

באמצע השבוע (שלישי, 19.3) התקיימה ישיבת מועצת העיר חדרה הראשונה לקדנציה החדשה, לאחר הבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו בסוף חודש פברואר 24′. הישיבה הועברה בשידור חי בכתבה מתעדכנת כאן במגדלור ניוז.

המנחה עמי פדלון פתח את הטקס בברכות לוועדת הבחירות, לראש העיר הנבחר ניר בן חיים, בשארה בסאווי מנהל הבחירות בחדרה מטעם משרד הפנים ואורחים רבים נוספים. ובפתיחה התקיימה דקת דומיה לזכרו של חבר המועצה טל אליהו שהלך לעולמו במפתיע כשבוע לפני הישיבה.

שביט אליהו, בנו של טל ז”ל, נשא דברים בשם המשפחה. “אני מקווה שתוכלו לשרת את העיר כמו שאבא היה רוצה…לשים את המחלוקות בצד. שהעיר תתפתח, שלכולם יהיה מענה ושיהיה גאווה להגיד אני מחדרה”.

לזכרו של אליהו ניגנה תזמורת העיר את “יש אי שם” של יוני רכטר. בהמשך נשא דברים רב העיר חדרה הרה”ג ישראל מאיר ביטון. “אני יודע שאתם שליחי ציבור נאמנים. תרבו באהבת חינם ואל תחפשו את זרי הפרחים. פעמים רבות תמצאו אבנים גדולות…באתם להגשים חלום ל-110 אלף תושבי חדרה. את שכרכם האמיתי תקבלו משמיים”.

רב העיר חדרה

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, שנכנס לתפקידו כממלא מקום ראש העיר לאחר השעייתו של ראש העיר לשעבר צביקה גנדלמן, נשא גם הוא דברים בישיבה החגיגית. “את הישיבה פתחנו בדקת דומיה לזכרו של חברנו טל אליהו. איבדנו אותו באופן פתאומי. הוא פעל וסייע לאלפי תושבות ותושבים. נזכור אותו לעד בכבוד רב.

“אנחנו לאחר מערכת בחירות במציאות מטלטלת וכואבת לאחר ה-7 באוקטובר. ארצנו שנתה את פניה. עודנו כואבים. העיר חדרה איבדה 9 מבניה ובנותיה עד כה במלחמה. ליבנו עם החטופים והחטופות בשבי החמאס והחזרתם מהווה ניצחון בלתי נפרד במלחמה. ואצלנו? ישנה את הרוח החדרתית, רוח שאין לה אח ורע. הקהילה שלנו תמכה בכל הניתן, ערבות הדדית במלוא תפארתה.

“ובמועצה? אשאף לאחדות של כולם למען שנהיה שגרירים למען התושבים היקרים שלנו, זו זכות גדולה. תושבי חדרה מצפים לעשייה ומצפים מאיתנו לשרת אותם, בתקווה שנזכה כולנו לימים טובים יותר”.

יו”ר ועדת הבחירות הרב בנצי נורדמן, מי שהיה חבר מועצה במשך שנים ארוכות, סיכם גם הוא את מערכת הבחירות ושנותיו במועצה בפן האישי, ואמר דברי תורה.

בישיבה הושבעו כלל חברי המועצה – הוותיקים והחדשים לקראת תחילת עבודתם בקדנציה החדשה. בין היתר הושבעו גם 7 חברי מועצה חדשים מהסיעות השונות.

ראשון מצהירי האמונים היה ראש העיר הנבחר, ניר בן חיים, ואחריו הצהירו אמונים בזה אחר זה (על פי סדר ה-א’-ב’): אורן צור, איב יעקובובסקי, אייל פבזנר, אלי בוסקילה, אמירה משה, ארז גרובנר, אתי אטיאס, בועז ביטון, גבריאל סרוסי, יניב דרי, לירון עמר, מירי נחשונוב, מלכיאל אלבז, משה צ’יקו אנוקנין, נתן לבייב, סדי בן דוד, רומן גישר, רון שגן, רונן הילף, שלמה בוזגלו.

האירוע כלל מופעי נגינה ושירה של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני. חברי המועצה קיבלו ערכה חגיגית שכללה תעודה המעידה על בחירתם, כרך של דיני העיריות ונוסח של הצהרת האמונים למדינה ולמועצת העיר חדרה, אותה נשאו הנבחרים זה אחר זה. בתום הישיבה החגיגית ושירת ההמנון הלאומי “התקווה”, יצאה המועצה ה-16 של עיריית חדרה לדרכה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
19/03/2024 23:17

מה עם עמדות טעינה לרכב חשמלי, עיר שתקועה בעבר

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן