Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“דירה גדולה יותר ששווה יותר”: פרויקט רסקו יוצא לדרך בחדרה ויניב לבעלי הבתים בו תשואה נאה

“דירה גדולה יותר ששווה יותר”: פרויקט רסקו יוצא לדרך בחדרה ויניב לבעלי הבתים בו תשואה נאה

המתחם, במיקום אסטרטגי על ציר דוד שמעוני ובסמיכות לתחנת הרכבת, יכלול 630 יחידות דיור חדשות, שטחי ציבור, מסחר ותעסוקה

תכנית התחדשות מתחם רסקו בחדרה מתקדמת: בסוף השבוע ניתן היתר לתחילת העבודות על שטח של כעשרה דונם שעליו שלושה מבני שיכון ישנים בני 3 קומות ובהם 95 דירות, אשר יפונו ויהרסו. במקום הדירות הקיימות, ייבנו 630 דירות חדשות ו-5,000 מ”ר של שטחי מסחר ומשרדים. בקומת הקרקע של 2 מהמבנים יוקמו גני ילדים.

באתר ביזפורטל מוסיפים כי “במהלך השנה האחרונה נמכרו שם דירות סביב 21-24 אלף שקל למטר והסיבה היא הפוטנציאל העתידי שלהם: הדיירים יודעים שיש שם פינוי בינוי ומעדיפים למכור כעת ולרכוש דירה אחרת, מאשר להיכנס לפרויקט באתר בניה. אז מה הרווח של הקונה? הוא יקבל דירה גדולה יותר. יכול מאוד להיות שהמחיר למ”ר לא ישתנה, אבל הדירה תהיה חדשה יותר ושווה יותר כסף, בגלל הגודל”.

הפרויקט מגיע כחלק מההתחדשות העירונית הנרחבת בעיר חדרה, ואושר בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בחיפה ב-2022. מדובר בתוכנית פינוי- בינוי מתחם רסקו שנערכה על ידי משרדי גנות-לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים.

הדמייה באדיבות עיריית חדרה

כאמור, התוכנית משתרעת על שטח של כעשרה דונם שעליו כיום שלושה מבני שיכון ישנים בני 3 קומות ובהם 95 דירות, אשר יפונו ויהרסו. במקומם ייבנו דירות חדשות, יינתנו שטחים משמעותיים למשרדים ומסחר וכן יוקצו מבנים לצורכי ציבור, כיכר עירונית ושטחים ציבורים פתוחים.

לתוכנית חשיבות רבה להתפתחות העיר ולהתחדשות המרקם העירוני הותיק של מרכז העיר, אשר מקודמת עבורו בימים אלו תוכנית התחדשות עירונית כוללת ע”י העירייה והמנהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית לחברה. מיקומו האסטרטגי של המתחם בדופן הצפוני של ציר דוד שמעוני ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת וממתחם התחבורה המשולב המתוכנן, מגשים את התפיסה האורבנית של קביעת ציר מרכז העיר כעורק מרכזי, המחבר בין מערב העיר למרכזה, המכיל עירוב שימושים ונשען על תחבורה ציבורית, תקני חנייה מופחתים ונגישות מהירה לתחבורה ארצית.

התחדשות המתחם ביחד עם מתחמי הפינוי-בינוי הסמוכים במתחם סלע-בית”ר ומתחם החקלאות שאושר לאחרונה, תואמים לראייה הכוללת של התחדשות מרכז העיר חדרה וביחד הם מציעים שטחי ציבור בנויים ופתוחים לרווחת הדיירים העתידיים ומאפשרים להם נגישות לשטחי מסחר ותעסוקה במרחק הליכה וקישוריות לתחבורה ציבורית יעילה קיימת ומתוכננת בקרבת מקום.

פינוי בינוי במתחם רסקו בחדרה: למה המשקיעים שילמו 24 אלף שקל למ”ר?

המתחם המדובר יוקם ע”י חב’ אאורה שכבר בונה בחדרה פרויקטים נוספים ונבחרה ע”י הדיירים, בסיוע המנהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית.

פרויקט זה יחד עם פרויקטים של פינוי בינוי אחרים ברחבי העיר, כדוגמת אלי כהן, סלע ביתר, פיאצה והשוק העירוני ועוד הינם חלק מתהליך התחדשות נרחב המתרחש בעיר וכתולדה של תפישה אסטרטגית לקידום התחדשות הרקמה העירונית הוותיקה לשיפור איכות החיים ואיכות המגורים בעיר.

עדכון ראשון: 5 ביולי 2022 בשעה 20:39

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן