Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

זו השכונה הכי קהילתית עם מסגרות חינוך איכותיות בפרדס חנה-כרכור

בפורום תושבים מקומי של פרדס חנה-כרכור, התעוררה שאלה מצד משפחה צעירה שמתעתדת לעבור לאזור. המשפחה ביקשה המלצות לגבי שכונות קהילתיות, בהן יש גם מסגרות חינוך טובות לילדים, כמו גני ילדים ובתי ספר יסודיים איכותיים. 

התגובות לשאלה לא איחרו לבוא והציפו את הפורום בהמלצות שונות, תוך שהתושבים המקומיים ציינו את היתרונות הייחודיים של כל שכונה ואזור במושבה הוותיקה.

שכונת עומרים, שכונת הבנייה החדשה בכרכור, זכתה להמלצות רבות. לדברי התושבים, מדובר בשכונה קהילתית ביותר, עם ריכוז גבוה של משפחות צעירות. עם זאת, צוין כי חסרונה הוא שטרם קמו בה מוסדות חינוך רשמיים ומשפחות שם נאלצות לשלוח את ילדיהן למסגרות באזורים אחרים.

דוברות המועצה

שכונות נוספות שהומלצו היו קורן, יובלים והאחוזה הירוקה בכרכור, ובפרדס חנה עצמה – נווה אשר, יפה נוף ונווה פרדסים. כולן תוארו כשכונות קהילתיות לחלוטין, עם קרבה לגני ילדים ובתי ספר יסודיים מוערכים.

תושבים רבים הדגישו את החשיבות של קהילתיות ואוירה של שכונה צעירה ופעילה, לצד נגישות למוסדות חינוך מובילים בעיר. “מה שתיארתם קיים כמעט בכל פרדס חנה – שכונות קהילתיות במיוחד”, אמר אחד התושבים.

חלק מההמלצות פירטו אף רחובות ספציפיים, כמו גבע, נטע ופרחי הדר בשכונת נווה אשר, הסמוכה לאשכול גני ילדים ולבית הספר היסודי רבין. היתרון של אזורים אלה הוא קרבתם לצירי תנועה ראשיים כמו מחנה 80 וכביש 65.

בסיכום, ניכר כי למשפחות הצעירות המעוניינות להשתקע בפרדס חנה-כרכור יש מבחר של שכונות קהילתיות מגוונות, כשלכל אחת אופי ייחודי משלה.

דילוג לתוכן