Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

בתוך שעה: ניצלו חייהן של נשים מחריש שסבלו מהתקף אלרגיה חריף, אחת מהן מנמלת האש

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו היום (21.5) סיוע ראשוני והצילו את חייה של צעירה (בת 20) שסבלה מהתקף אלרגיה מסכן חיים במהלך עבודתה בשדרות דרך ארץ בחריש.

יוסי בן שושן חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה שהזריק לה אפיפן סיפר: “הענקתי לה סיוע רפואי מציל חיים תוך שימוש במזרק אפיפן (מזרק אוטומטי לטיפול בהתקף אלרגיה חריף) שקיבלתי מאיחוד הצלה.

“לאחר שייצבנו את מצבה היא פונתה להמשך קבלת טיפול בבית חולים. אין ספק כי ההגעה המהירה, ההבנה כי מדובר בהתקף אלרגיה וההזרקה המהירה של מזרק האפיפן הצילו את חייה”.

במקרה נוסף בתוך שעה, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני והצילו את חייה של גברת (כבת 40) שסבלה מהתקף אלרגיה מסכן חיים בביתה בשדרות דרך ארץ בחריש.

דוד ברגשטיין חובש איחוד הצלה שהזריק לה אפיפן סיפר: “לדבריה היא נחשפה לנמלת אש ובעקבות כך אף הזריקה לעצמה מזרק אפיפן ראשון. התסמינים נמשכו ולאחר ייעוץ עם המוקד הרפואי של איחוד הצלה הזרקתי לה מזרק אפיפן נוסף.

“לאחר שייצבנו את מצבה היא פונתה להמשך קבלת טיפול בבית החולים הלל יפה. אין ספק כי ההגעה המהירה, ההבנה כי מדובר בהמשך התקף אלרגיה וההזרקה הנוספת של מזרק האפיפן (מזרק אוטומטי לטיפול בהתקף אלרגיה חריף) הצילו את חייה”.
| צילום: איחוד הצלה

דילוג לתוכן