Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

צוות מלר”ד חדרה איבחן מצב חירום אצל ילדה בת 6 והציל את חייה

צוות המוקד לרפואה דחופה (מלר”ד) של קופת חולים מאוחדת בחדרה, איתר במהירות מצב חירום רפואי של סוכרת חריפה אצל ילדה בת 6 שהגיעה למלר”ד, ופעל לפנותה בדחיפות לבית החולים לטיפול דחוף – מהלך שהציל את חייה. כך דיווח לראשונה האתר מיינט.

הילדה הגיעה ביום שישי למלר”ד עם הוריה המודאגים, כשהיא סובלת מחום גבוה, כאבי בטן קשים וסימנים נוספים של הדרדרות משמעותית. בבדיקות דם שנלקחו לה במלר”ד נמצא כי רמות הסוכר בדמה היו גבוהות ביותר, ואובחנה כחולה סוכרת מסוג 1 במצב קריטי.

בעקבות האבחון המהיר הילדה פונתה מיידית לבית החולים הלל יפה, שם אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים ובהמשך הועברה להמשך טיפול בבית החולים רמב”ם.

סוכרת בילדות היא מחלה אוטואימונית כרונית הגורמת להרס תאי לבלב המייצרים אינסולין. ללא אינסולין, הסוכר אינו יכול להיקלט בתאי הגוף והופך להיות מצב מסכן חיים.

מהקופה מסרו כי “תגובה מהירה וזיהוי המצב במלר”ד חדרה, לצד הפנייה המיידית לבית החולים, אפשרו הצלת חייה של הילדה”, והדגישו גם את חשיבות הטיפול הנכון בסוכרת ממצב זה ואילך.

דילוג לתוכן