Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

תאונת טרקטורון טראגית שנייה בתוך פחות משבוע בחדרה: בן 41 התהפך ומת, שני ילדים ניצלו

תאונת טרקטורון טרגית שנייה בתוך פחות משבוע בחדרה: בשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על טרקטורון שהתהפך בשטח פתוח דרומית לשכונת הפארק בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 41 עם חבלה רב מערכתית.

תומר גולדשטיין ונתנאל ג’אן חובשי איחוד הצלה מסרו: “מדובר בטרקטורון שהתהפך על צדו תוך כדי רכיבת שטח. ביצענו פעולות החייאה ממושכות על רוכב הטרקטורון בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

פארמדיק מיחידת האופנועים של מד”א יוסף נהרין וחובש בכיר אדיב כבהה סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הקרקע בשטח תוך שחבריו מבצעים בו פעולות החייאה בהנחיית מוקד 101 של מד”א.

“סיפרו לנו שהוא נסע בטרקטורון עם 2 ילדים ובמהלך הרכיבה הוא התהפך ונלכד מתחת לטרקטורון והם חילצו אותו, המשכנו בהענקת טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו של גבר בן 41. באורח נס 2 הילדים שהיו על הטרקטורון יצאו ללא חבלות”.

צילום: דוברות מד”א

צילום: לירון אדרי

בשישי האחרון (17.5) התרחשה תאונת טרקטורון נוספת שגרמה לאובדן חיים. צעיר כבן 23 נפל מטרקטורון בשטח, מזרחית לצומת נחל חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קבעו את מותו.

דילוג לתוכן