Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

צבע אדום בשרון: אזעקות הופעלו בהרצליה וכפ”ס; הדי פיצוצים באזור חדרה

אזעקות צבע אדום נשמעו בצהריים (14:00) בכל רחבי המרכז והשרון. 8 רקטות נורו על פי הדיווחים מרפיח בדרום רצועת עזה. הדי פיצוצים נשמעו היטב גם מאזור חדרה.

בין המקומות בהם נשמע צבע אדום:
כפר סבא, נווה ימין, ניר אליהו, צופית, שדי חמד,
אבן יהודה, אודים, בית יהושע, חרוצים, יקום, כפר נטר, תל יצחק,
הרצליה – מרכז וגליל ים, רעננה, בני ציון, בצרה,
הוד השרון.

תיעוד נפילה בשטח פתוח בגוש דן מהצהריים

חמאס לקח אחריות על הירי ואמר: “ירינו מטח גדול לעבר גוש דן”. על פי הדיווחים – נורו 8 רקטות למרכז. פיצוצים נשמעו בת”א, מערכת כיפת ברזל נכנסה לפעולה עם יירוטים. רסיס יירוט נפל ברעננה, דיווחים על נפילות בשטחים פתוחים בין היתר במושב בני ציון. בהמשך נמסר כי אדם נפגע מרסיס רקטה בהרצליה.

מאיחוד הצלה נמסר כי “בהמשך לשמיעת אזעקות ברעננה, הוד השרון, רמת השרון, תל אביב – עד כה לא התקבלו דיווחים על נפגעים, או דיווחים על זירות נפילות רקטות. באיחוד הצלה מזכירים לפעול ע”פ נהלי הבטיחות של פיקוד העורף, ולהיכנס למרחבים מוגנים בעת הישמע אזעקה ולהישאר שם כ-10 דקות”.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור עדכנו את התושבים: “אין שינוי להנחיות ההתגוננות באזורנו לעת עתה”, וחידדו את ההנחיות. גם בעיריית חדרה הוציאו עדכון וחידוד הנחיות לתושבים.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל מבצעת כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מחוז ת”א והרצליה”. ממד”א הוסיפו כי “בהמשך לאזעקות שנשמעו במרכז הארץ, צוותי מד”א לא איתרו נפגעים באף אחת מהגזרות, למעט נפגעת קל שנפגעה בדרך למרחב המוגן ומספר בודדים של נפגעי חרדה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
26/05/2024 14:22

ימח שמם אמן בקרוב אצלו כמו אצל נשיא איראן

דילוג לתוכן