Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

חדרה: מבצעים והנחות גדולות על מסעדות ומזון עד סוף החודש

קניון חדרה יצא לקמפיין מבצעים גדול במהלך חצי חודש מאי, המציע הנחות והטבות שוות על מגוון מסעדות ומזון במתחם הקניון באמצעות קופונים. בין המבצעים הבולטים: ריזוטו פטריות במחיר מוזל של 12 שקלים בלבד, פלאפל ושתייה ב-20 שקלים במקום 35, וקפה ודונאטס ב-20 שקלים במקום 25.

לצד אלו, הקניון מציע הנחות נוספות כמו 1+1 על כל הקינוחים בקפה קפה, בייגל טוסט ב-20 שקלים במקום 33, המבורגר לילדים ב-19 שקלים במקום 30, וגם מבצעים על שווארמה, וופל בלגי, מנות תפוח אדמה, פיצה ועוד.

ההטבות החמות כוללות גם הנחה של 22 שקל על ארוחת ראנץ’ וארוחות עסקיות במחירים מוזלים. כמו כן, הוצע גם מבצע של ריבר עם משקה מדיום ב-15 שקלים בלבד – שכבר אזל מהר מאוד מהמלאי.

קראו גם >>

בשורה לתושבי חדרה בנוגע לשירותי משרד הרישוי בעיר
חברי מועצת העיר חברי סיעת ‘המחנה המאמין’ בועז ביטון ולירון עמר, פנו לפני כחודשיים אל סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב, בדרישה לחדש את פעילות משרד הרישוי בחדרה | השבוע פנו מלשכתו של סגן שרת התחבורה אל חברי מועצת העיר בחדרה עם הבשורה | לידיעה המלאה

מחנה קיץ 2024 לגלישה וספורט ימי בבריכת הגלים בחדרה
הנרשמים יזכו לארוחות בוקר ופירות, חולצת גלישה, קרם הגנה, מדריכים מקצועיים, קבוצות קטנות ויחס אישי | לידיעה המלאה

דילוג לתוכן