Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

“הגענו סתם”: כנס התחבורה באור עקיבא השתבש

“בואו לקחת חלק בעיצוב עתיד התחבורה בעיר”, קראה עיריית אור עקיבא בהודעה שפרסמה השבוע לציבור תושבי העיר, לקראת מפגש אותו תכננה לקיים ביום חמישי שעבר, 30.5.2024, בשעה 17:00 בהוסטל שברחוב הנביאים. אז כן, תושבים שנחשפו לפרסום והגיעו למקום. אבל בהוסטל התקיים בכלל מפגש אחר, זאת לדבריהם.

“אתם מוזמנים למפגש בנושא שיפור התחבורה בעיר יחד עם הנהלת העיר. במסגרת המפגש, נקשיב לצרכי הציבור לטובת שיפור השירות בתחום”, נכתב בהודעה.

ההודעה שנשלחה לתושבים בקבוצת העירייה. צילום מסך

כאמור, מספר תושבים שהגיעו למפגש, נכנסו אל תוך ההוסטל. הם אמרו לנוכחים שהגיעו למפגש בנושא תחבורה, אלא שבמקום התקיימה חלוקת פרסים ושיח בשפה הרוסית עם דיירי ההוסטל ובאי המקום, בהשתתפות ראש העיר שמחה יוסיפוב.

“זה פשוט ביזיון”, אמר תושב בכעס. “אין פה שום דבר שקשור לתחבורה. באתי עם כמה אנשים שאכפת להם, אף אחד לא יודע במה מדובר וכששאלנו ביקשו שלא נפריע לאירוע שהיה שם. הציגו את זה ככנס תחבורה לעתיד העיר אבל זה היה אירוע אחר”.

אזור ההוסטל באור עקיבא | צילום: גוגל סטריט ויו

אינה איסקוב, מ”מ אחראית מחלקת הקליטה בעירייה, שהייתה חתומה על המודעה שפורסמה לציבור, התייחסה למקרה. “ראיתי שנכנסו תושבים למקום שהגיעו למפגש בנושא תחבורה. סיכמנו עם ראש העיר ומנהל אגף תחבורה שנקיים ישיבה שתעסוק בשכונת אור ים ובנושא התחבורה בעיר באופן כללי”.

דילוג לתוכן