Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

השגריר הגיע לאור עקיבא להידוק היחסים – חבר מועצת העיר בביקורת: מדוע להעמיס הוצאות על קופת העירייה?

שגריר אזרבייג’ן בישראל, מוכתר ממדוב, הגיע אמש (רביעי, 29.5) לביקור באור עקיבא. הוא נועד עם ראש העיר שמחה יוסיפוב וממלא מקומו עו”ד נוח שמאילוב.
בפגישה שוחחו השניים עם השגריר על היחסים בין ישראל לאזרבייג’ן ועל אפשרויות הפיתוח והידוק היחסים. ראש העיר נשא דברי ברכה ואף העניק שי כבוד לשגריר לאות הוקרה.

“אזרבייג’ן היא שותפה חשובה עבור ישראל, בייחוד לאור מיקומה האסטרטגי, ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו ימשיך להתרחב ולהעמיק בשנים הקרובות”, ציין שמאילוב. “אנו מודים לשגריר על ביקורו, ומצפים להמשיך לעבוד איתו כדי לחזק את הקשרים בין ישראל לאזרביג’ן”.

חבר מועצת העיר איציק פתיתו, ביקר את אירוח השגריר וטען כי המטרה שלה אינה ברורה, כשבמקביל חברי המועצה, לטענתו, לא עודכנו בביקור. “כספי ציבור אינם הפקר”, מציין פתיתו.

“לצערי הרב, מזה זמן רב שלא נקבעה ישיבת מועצה, למרות שישנם נושאים דחופים לדיון. בנוסף, וחמור אף יותר מכך, מקיימים פעילויות ממלכתיות כשהמטרה והתועלת שלהן אינן ברורות. השבוע התקיימה ישיבה חגיגית עם שגריר אזרבייג’אן. על מה ולמה? מה זה מועיל לעיר? מדוע להעמיס הוצאות על קופת העירייה, שהיא ריקה מתקציבים ונמצאת בגרעון מטורף? מדוע לקיים ארוחת צהריים במסעדת יוקרה האם יש קופה צדדית שלא מוכרת לחברי מועצת העיר?

“כספי ציבור אינם הפקר. פגישות מעין אלה חייבות לכל הפחות ליידע את חברי המועצה. ההחלטה של חברות וחברי המועצה שאינם בהנהלה לאפשר להנהלה לתפקד ללא הפרעה נובעת מהתחשבות במצב ובהיערכות לאישור תקציב. יתרה מכך, כולנו מסייעים בכל מה שניתן.

“התעלמות כזאת והפקרות בכספי ציבור מעידה על זלזול. אני פונה ומבקש להפסיק כל פעילות והוצאה כספית שאיננה מתוקצבת ומאושרת. מזכיר לכולנו את החוק לחיוב אישי שחל על כולנו ללא יוצא מן הכלל”.

דילוג לתוכן