Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הגיעו לטייל בפארק נחל חדרה? לא ממש. המשטרה עצרה אותם

שוטרי תחנת חדרה יחד עם צוותי השיטור העירוני במחוז חוף מקיימים כל העת פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, אשר לא פעם עלולים להיות מעורבים באירועים ביטחוניים מעבר לעובדה כי הינה עבירה על חוק הכניסה לישראל.

במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, המשטרה איתרה בפארק נחל חדרה שב״ח תושב טולכרם ואת המסיע שלו תושב טייבה. השוטרים עצרו את שניהם לחקירה בתחנת חדרה בסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

השניים שנעצרו בפארק נחל חדרה. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מסרה כי “תמשיך לפעול לאיתור וטיפול בשוהים בישראל שלא כחוק, המעורבים לעיתים קרובות בפעילות עבריינית או בטחונית. המשטרה תפעל למצות את הדין עם אותם עבריינים המסייעים להם להיכנס, לנוע ולשהות בישראל בניגוד לחוק, מעסיקים, מסיעים ומלינים ובכך עלולים לסכן את שלום הציבור ובטחונו”.

בסופרמרקט מוכר בחדרה: המשטרה עצרה 14 שוהים בלתי חוקיים

14 שוהים בלתי חוקיים תושבי הרשות הפלסטינית אותרו עובדים בסניף של רשת סופרמרקטים מוכרת בחדרה ונעצרו.

שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף מקיימים כל העת פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, אשר לא פעם עלולים להיות מעורבים באירועים ביטחוניים. הידיעה המלאה. 

דילוג לתוכן