Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

משרד הרישוי חזר לחדרה – ונפתח מחדש

משרד הרישוי חוזר לפעול בחדרה: חברי מועצת העיר חברי סיעת ‘המחנה המאמין’ בועז ביטון ולירון עמר, פנו לפני כחודשיים אל סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב, בדרישה לחדש את הפעילות של משרד הרישוי בחדרה, והנה, אתמול (2.6) נפתח הסניף מחדש. 

המשרד ממוקם בקניון לב חדרה ומשרת את האזור כולו. שעות הקבלה במשרד: ימים א-‘ה’ 8:00-13:00. ביום א’ יש קבלת קהל בשעות 15:30-17:30. המשרד נגיש, אין להגיע ללא תיאום תור מראש באתר GOVISIT.

ביום הפתיחה הגיעו לביקור במשרד סגן ראש העיר שלמה בוזגלו, מנכ”לית העירייה, זיוה הימברג, מנהלת אגף שירות לתושב כלנית שרון ומנכ”ל הקניון בן דבש. הארבעה שוחחו עם מנהלת משרד הרישוי בחדרה, אילנה כהן וסיכמו על שיתוף פעולה משמעותי בין כל הצדדים.

בשבוע שעבר פירסמנו כי במכתבם של חברי מועצת העיר אל סגן שרת התחבורה, נכתב: “בקשה לחידוש השירות בסניף משרד הרישוי בקניון לב חדרה. כבוד סגן השר, ברצוני לפנות אליך בנושא חשוב הנוגע לתושבי חדרה והסביבה.

“בחודשים האחרונים, סניף משרד הרישוי בקניון לב חדרה נסגר, דבר שהוביל לקשיים משמעותיים עבור התושבים באזור. חדרה, עיר בת 112,000 תושבים, כמו גם יישובים נוספים בסביבתה כגון פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, זכרון יעקב, גבעת עדה, בנימינה, חריש ואליכין, המשרתים יחד כרבע מיליון תושבים, זקוקים לשירותי משרד הרישוי בצורה נגישה וזמינה.

“אין זה סביר שעיר בגודל של חדרה, המשמשת כעיר מחוז לאזור רחב ומאוכלס, תיוותר ללא סניף רשות הרישוי. נכון להיום, התושבים נאלצים לנסוע לסניפים רחוקים בנתניה או חיפה. מדובר בנסיעה ממושכת ובלתי נוחה, במיוחד כאשר ישנן פעולות שאי אפשר לבצע דרך האינטרנט ויש להיות נוכחים פיזית במשרד הרישוי.

“יתרה מזאת, היכולת לקבוע תור בסניפים של נתניה או חיפה היא מוגבלת מאוד, ולרוב נדרשת המתנה של מספר חודשים. מצב זה גורם לעיכובים רבים ולטרחה רבה עבור תושבי חדרה והסביבה, שפוגעים בשגרת חייהם וביכולת לקבל שירותי רישוי במועד הנדרש.

“לאור זאת, אני מבקש את התערבותך האישית על מנת לחדש את פעילות סניף רשות הרישוי בקניון לב חדרה בהקדם האפשרי. חידוש שירות זה יעניק מענה לצרכים המידיים של התושבים ויקל עליהם בקבלת השירותים הנדרשים בצורה נוחה וזמינה. בתקווה להבנה ולשיתוף פעולה מצדך. בברכה ובכבוד רב, בועז ביטון חבר מועצת העיר חדרה יו”ר סיעת ‘המחנה המאמין’, לירון עמר חבר מועצת העיר חדרה”.

כאמור, מלשכתו של סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב פנו אל חברי מועצת העיר בחדרה בכדי לעדכן אותם כי החל מיום ראשון 2.6.24 תחזור פעילות משרד הרישוי בקניון לב חדרה רחוב רוטשילד 40.

עדכון ראשון: 27.5.2024

דילוג לתוכן