Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

השווארמייה בחדרה שמכרה גם “פיתה שניצל” – נסגרה, החנות הפינתית עומדת להשכרה

השווארמייה שפעלה בפינת רחוב הגיבורים 85 – ‘שווארמה לב העיר’, סגרה לאחרונה את שעריה. המסעדה סיפקה בשנים האחרונות שווארמה לתושבים ולמבקרים בעיר, ומכרה גם “פיתה שניצל”, סוג של פיתה שמצופה בפרורי לחם, הפכה לחלק בלתי נפרד מנוף השכונה ועכשיו תתחלף (כנראה) במשהו אחר.

עד לפני שנה, הסועדים החמיאו במיוחד לשווארמה שבמקום. כך למשל איריס, שאכלה במקום, ציינה: “בדרך כלל שווארמה הודו זה דבר ממש יבש וחסר טעם אבל השווארמה של לב העיר לא יבשה בכלל ועשירה בטעם אין ספק אחת השווארמות הטובות ביותר שאכלתי”.

לאחר הסגירה, בעלי הנכס מציעים את החנות הפינתית הגדולה להשכרה. החנות משתרעת על שטח של כ-75 מטר רבוע בפנים, בנוסף לרחבה חיצונית של כ-50 מטר רבוע. המיקום המרכזי ברחוב הגיבורים פינת הנשיא מהווה נקודה מרכזית לכל עסק קולינרי או מסחרי אחר.

סגירת השווארמה מסמנת את סופה של תקופה עבור תושבי חדרה ואוהדי השווארמה המקומית, שנהנו במגוון רחב של שווארמיות בעיר (חלקן הגדול עדיין פעיל כמובן). יהיה מעניין לראות איזה עסק חדש יתמקם במקום המעניין.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
דניאלה
דניאלה
10/06/2024 11:09

אתם תמיד כותבים על נושאים שאתם לא מבינים בהם? ‘לב העיר’ זו שווארמיה חדשה שלא הצליחה. מדובר במיקום שהורג כל מקום ממכר אוכל שמנסה לפעול שם.

דילוג לתוכן