Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבים באור עקיבא מזהירים: ברגים מפוזרים בכבישים בעיר ועלולים לגרום לפנצ’רים לגלגלים

תושבים איששו את התלונה: "אתמול 6 נכנסו לי בגלגלים", כתב תושב, ואחד ציין: "אני פגשתי בכמה רחובות …"

תושבים באור עקיבא מתלוננים כי בכבישי העיר מפוזרים ברגים אשר עלולים לגרום לפנצ’רים. אחד התושבים העלה פרסום השבוע בו כתב: “רחובות של אור עקיבא מלאים בברגים ! לפנצ׳רמעכרים אין מה לאכול? תזהרו חברים”.

תושבים אחרים איששו את התלונה. “אתמול 6 נכנסו לי בגלגלים”, כתב תושב, ואחד אחר תהה באיזה רחובות ונענה: “אני פגשתי בכמה רחובות … בשוק, ליד קופת חולים, ברחוב הראשי, בבן גוריון… וכנראה באחרים גם יש”.

תושב אחר ניסה להרגיע: “חברים, אני מכיר את שני הפנצ’ר מכרים ושניהם לעולם לא יעשו דבר כזה! מה שבאמת קרה שיכול להיות שלאחד הקבלנים נפל מהאוטו בדרך לעבודה”.

לפני למעלה משנתיים, דיווחנו ב’מגדלור ניוז’ על תופעה דומה ליד המרכז המסחרי שנבנה באותה התקופה בשכונת היובל. תושבים הזהירו את חבריהם לשכונה מפני ברגים ומסמרים על הכביש ליד המרכז המסחרי הנבנה בשכונה – פרסמו את הנושא ברשתות החברתיות. “תתכוננו לפנצ’רים …כל הכביש מלא ברגים ומסמרים, ראו הוזהרתם”, כתב תושב השכונה.

התושבים פנו אז לעוזר ראש העיר שאמר כי יבדוק את הנושא מול הקבלן שבונה במקום – והאחרון טיטא לאחר מכן את הכביש. כעת עלולה להיות בעיה אחרת שכן אם הברגים מופיעים במקומות שונים בעיר, אין למי לכוון את אצבע הטיפול, מלבד הניקיון השוטף של העירייה, שבוודאי לא אחראית לנפילת ברגים ומסמרים לכבישים.

—–קראו גם—–
תושבים טוענים: ברגים ומסמרים ליד המרכז המסחרי הנבנה בשכונת היובל באור עקיבא גרם לפנצ’רים בגלגלי המכוניות תושבים הזהירו את חבריהם לשכונה מפני ברגים ומסמרים על הכביש ליד המרכז המסחרי הנבנה בשכונה – פרסמו את הנושא ברשתות החברתיות. “תתכוננו לפנצ’רים ליד המרכז המסחרי החדש. כל הכביש מלא ברגים ומסמרים, ראו הוזהרתם”, כתב תושב השכונה…קראו עוד >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן