Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אות הנוער 2024: מי זכו לקבלו מקיסריה, בית חנניה, מעגן מיכאל ויתר המושבים בחוף הכרמל?

במועצה האזורית חוף הכרמל צוין השבוע “אות הנוער” – אירוע ההוקרה, שכבר הפך ממש למסורת חדשה, של מחלקת הילדים והנוער, לכבודם של בנות ובני הנוער אשר הפגינו מעורבות חברתית גבוהה, ביצעו התנדבות משמעותית לאורך זמן ופעלו למען הקהילה במגוון תחומים.

מי שזכו לקבל את האות השנה הם עידו טמיר ועדן פארן, מקיסריה, מיכל לרר מבית חנניה, נעמי שרפשטיין ממעגן מיכאל, אביב סיגל, צרופה; אופיר אשד, עתלית; דריה גרנט, עין כרמל; ליהי דישבק, עין איילה; לינוי מור, עתלית; מור ביטון בן חיים, בית אורן; מיכאל קונטרוביץ’, כפר גלים; מיכל שקד, עין הוד; מתן בר, החותרים; נגה לביא, כרם מהר”ל; נועה טל, מגדים; נועה לאון, ניר עציון; שקד גרופר, בת שלמה.

ליאור ממן, מנהל מחלקת הנוער במועצה, ציין כי “ערב מסיימי יב’ של המועצה המשיך את האירוע, כולל כמובן חלוקת השי המסורתי, וקינחנו בסטנד אפ קורע של רודי סעדה. תודה ענקית לצוות מחלקת הילדים והנוער, אגף החינוך ומנהלת האגף גבי אסם, על ערב שמח ומרגש”.

דילוג לתוכן