Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

4 מטעני צינור מוכנים לשימוש נתפסו ליד מבנה בחדרה. תושב חדרה נעצר

מאבק שוטרי תחנת חדרה בהחזקת אמצעי לחימה בידי גורמים עברייניים נמשך:
במסגרת המאבק בהחזקת נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים הזולגים לידי גורמים עבריינים למטרות פליליות, פעלו שוטרי תחנת חדרה לאיתור וסיכול עבירות אלו.

המטענים שנחשפו | דוברות המשטרה

בתוך כך במהלך הפעילות חשפו השוטרים 4 מטעני צינור מוסלקים (מוחבאים) ומוכנים לשימוש סמוך למבנה בעיר אשר עפ”י החשד יועדו לשימוש פלילי.

המטענים נתפסו וטופלו ע”י חבלן והועברו לבדיקת מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
השוטרים החלו בסריקות וכעבור זמן קצר איתרו את החשוד בשנות ה-50 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת חדרה בסיומה נכלא.
בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

 

נתוני משרד הבריאות: מאות תקיפות מיניות במוסדות בריאות הנפש, שער מנשה בצמרת

1,400 תלונות ב-6 שנים (בין 2017 ל-2023) התקבלו במשרד הבריאות. מדובר בתלונות מצד מטופלות, מטופלים וגם מטפלים על הטרדות מיניות, תקיפות מיניות, מעשים מגונים ואונס. הדו”ח פורסם ב-ynet. שער מנשה, המוסד הפסיכיאטרי הגדול ביותר באזור חדרה (ליד קיבוץ עין שמר במנשה) – הוא בצמרת התלונות על פי הדיווח.

מדובר בנתונים של משרד הבריאות משקפים מציאות נוראית בבתי החולים הממשלתיים. במשרד הבריאות אמרו בתגובה לפנייה רשמית לבקשת מידע בעניין כמות התלונות על תקיפות מיניות, כי “קיים קושי בהעברת המידע.

“זאת לאור העובדה שפעמים רבות, כשקיימת תלונה על פגיעה מינית, למעשה מדובר בתלונה שהיא חלק מסימפטום של המחלה הבסיסית של המטופל או המטופלת הלוקים בנפשם והדבר מתבטא בתלונות שווא, מחשבות שווא או רדיפה”. לידיעה המלאה

דילוג לתוכן