Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעלות 5 מיליון שקלים בחדרה: פארק אופירה בנווה חיים נפתח רישמית

בעלות 5 מיליון שקלים בחדרה: פארק אופירה בנווה חיים נפתח רישמית

הפארק על שמה של רעיית הנשיא אופירה נבון ז"ל, הוקם בעלות של 5 מיליון ש"ח וישתרע על שטח של 8.5 דונם | ארז נבון: "אמא שלי הייתה שמחה שינציחו את זכרה בגן משחקים קטן, היא לא חלמה על פארק. היום אתם ממלאים את בקשתה ואנו אסירי תודה על כך"

הפארק הראשון בנווה חיים: לאחר טקס הנחת אבן הפינה לפארק ע”ש אופירה נבון ז”ל, בשכונת נווה חיים שהתקיים בינואר 2023 – נפתח השבוע הפארק רישמית למבקרים ותושבים, לאחר שנה של עבודות (ועיכוב עקב המלחמה).

את הרעיון להקים פארק חדש בשכונה הוותיקה הוביל בן חיים לאחר שקיבל פנייה מצד תושב השכונה, אלי מלכה, לפני כשנתיים. הפארק משתרע על שטח של 8.5 דונם עם מתחמים לפעוטות, ילדים ומתחם נינג’ה.

בפארק הותקנו מתקני כושר, שבילי הליכה וספסלים. הפארק מכיל צמחייה ועצים כחלק מיצירת ריאה ירוקה בשכונת נווה חיים. את הפרויקט מוביל אגף שפ”ע בעיריית חדרה בראשותו של בוריס קוסינובסקי ועלותו נאמדת ב-5 מיליון ש”ח.

אופירה נבון ז”ל הייתה רעייתו של הנשיא החמישי של מדינת ישראל, יצחק נבון ז”ל, והלכה לעולמה לפני 30 שנה. אופירה הייתה אשת עשייה ופעלה רבות למען החברה הישראלית בנושאי חינוך, רווחה, קידום מעמד נשים וזכויות ילדים ונכים. הקשר בין העיר חדרה למשפחת נבון החל עם ההחלטה לקרוא לקריית החינוך במערב העיר ע”ש יצחק נבון.

ארז נבון, בנם של אופירה ויצחק נבון, הודה בנאומו לראש העיר בפועל ניר בן חיים ולעיריית חדרה, וסיפר כי לפני כשנה, כי כאשר סיפר לשתי בנותיו הקטנות שהוא נוסע להנחת אבן פינה לפארק על שם אופירה, הן ביקשו לבוא איתו ולומר יחד איתו כמה מילים לזכר סבתם שלא זכו להכיר. נבון בדבריו בטקס: “אמא שלי הקדישה את כל חייה לילדים מוכי גורל.

“אנו כמשפחה היינו שותפים לכמיהתה לעתיד טוב יותר לילדים בישראל. בצוואתה היא כתבה שאם מישהו פעם יחשוב שאני ראויה להנצחה, שינציח אותה בגן קטן בו ילדים יוכלו לשחק והיא תוכל לשמוע את צחוקם. היא לא חשבה על פארק. היום אתם ממלאים את בקשתה ואנחנו אסירי תודה על כך”.

ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, אמר במעמד הנחת אבן הפינה: “בהתרגשות גדולה הנחנו היום אבן פינה לפארק הראשון בשכונת נווה חיים ע”ש אופירה נבון, אשת נשיא המדינה החמישי. שטח שסבל מהזנחה שנים והיה כתם בלב השכונה, יהפוך לפארק ירוק ומרשים שיהיה מהנה לגדולים ולקטנים.

“אני מבקש להודות למשפחת נבון שהעניקה לנו את הזכות להעניק את שמה של אם המשפחה לפארק, שיביא שמחה לילדים רבים כפי שהיא עצמה הביאה בחייה”. עוד הוסיף בן חיים: “כפי שפארק אופירה נולד מפנייה של תושבים, כולי תקווה שביוזמות משותפות נוספות נצעיד את חדרה קדימה”.

עדכון ראשון: 26 בינואר 2023 בשעה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
תושב מאוכזב
תושב מאוכזב
02/01/2024 20:56

זה סתם נוולה בן בליעל שלא נבחר כראש עיר אלא זכה מן ההפקר
נקווה שבבחירות הקרובות הוא יראה את הדרך החוצה
מי זאת האישה הזאת ומה שוויה שהפארק יקרא על שמה?
ניתן היה להניח בצד אבן או חלוק נחל ולקרוא לזה על שמה

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן