Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חבר מועצת העיר משה ביטון למשרד הפנים: “הכשלים באור עקיבא בלתי נסבלים. אם צריך ועדה קרואה – קדימה”

חבר מועצת העיר משה ביטון למשרד הפנים: “הכשלים באור עקיבא בלתי נסבלים. אם צריך ועדה קרואה – קדימה”

במכתב חריף כותב ביטון כי יש לזמן ישיבה דחופה של מליאת מועצת העיר וקורא לממונה על המחוז להשתתף בה: "הגיעו מים עד נפש פאיז, אי אפשר להמשיך, העיר ברגרסיה בכל התחומים, תושביי העיר מתוסכלים ואיבדו את האמון בהנהגת העיר. אם צריך ועדה קרואה זה הזמן לעשות את זה ויפה שעה קודם"

חבר מועצת העיר משה ביטון שיגר ביממה האחרונה מכתב לממונה על המחוז במשרד הפנים, פאיז חנא, שרת הפנים איילת שקד, צוותי משרד הפנים ועובדים בכירים בעיריית אור עקיבא, בהם ראש העיר יעקב אדרי וממלא מקומו אלי אנקונינה, בבקשה לזמן ישיבת מליאת מועצה שלא מן המניין שתדון על מצב העיר “והכשלים בכל תחומי החיים שהפכו לבלתי נסבלים”.

ביטון מבקש במכתב חנא, הממונה, להגיע באופן אישי לישיבה הזו. “נכבדי, עד כאן. הגיעו מים עד נפש פאיז, אי אפשר להמשיך, העיר ברגרסיה בכל התחומים, תושביי העיר מתוסכלים ואיבדו את האמון בהנהגת העיר  (זה עולה ברשתות החברתיות מידי יום), אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים, ולתת לדברים להמשיך ולהתנהל כפי שהם כרגע”, כתב ביטון.

עיריית אור עקיבא. צילום: מערכת מגדלור

“אנחנו פוגעים מידי יום ביומו בשרות לתושב בעובדיי ועובדות העירייה  ותדמית העיר בכלל.  תכנית ההבראה  כפי שמנוהלת ע”י הנהלת העיר, תוביל לתוצאה הפוכה ממה שציפינו לה (הניתוח הצליח והחולה מת לבסוף), מציע לעשות חישוב מסלול מחדש, לקיים דיון מעמיק בהשתתפותך, כדי להגיע להבנות והסכמות ברורות להמשך הדרך. 

“מספר דוגמאות  למה אני מכוון – פגיעה באיכות חיי התושבים – עובדים – ושירותים בסיסיים:   

“ניקיון – תברואה – גינון  ותחזוקה בכלל : העיר מלוכלכת כפי שלא הייתה ב – 10  השנים האחרונות, פינוי האשפה לא סדיר, מאות פחי אשפה שבורים המהווים מפגע תברואתי , אין גינון בעיר, אזור התעשייה נראה כמו מיזבלה וזה בלשון המעטה, אין ריסוס וניכוש עשבייה במדרכות, לא ניתן להתנייד עליהן כלל, בשבוע שעבר נפגע עמוד תאורה ( 14 מטר ) ונטה ליפול, מפגע בטיחותי מדרגה ראשונה, יצאו למקום וקבעו שניתן לטפל בבעיה ביום א’ אפילו לא ניתקו את החשמל מזרם, במקרה וחלילה היה נופל העמוד, בושה וחרפה .

“חינוך:  12 גני ילדים, 330 ילדים לא מורשים לצאת לשחק בחצרות, לאור ממצאים של מכון התקנים ( בטיחותיים ), הקב”ט קיבל החלטה לאסור יציאת ילדים לחצרות ושימוש במתקנים  עד להסדרת הליקויים ובדיקתם באופן הולם שתאשר שימוש במתקנים. בושה וחרפה. איפה הייתה הרשות ומחלקת חינוך / גני ילדים עד עכשיו?  תקציב החינוך שאושר לא תואם את המציאות, קיבלנו לאישור דו”ח ריבעון מס’ 4  שהוא מסכם פעילות לשנת 2021, מתברר שאגף החינוך (שכר), תוקצב ב- 28 מיליון ₪, ביצוע בפועל ע”פ הדו”ח מסכם היה 29.8 מיליון ₪, לשנת 2022 תוקצב ב- 28 מיליון ₪ שוב, אם זה לא “ישראבלוף” אז אני לא מכיר את המושג. איפה פתיחת גנים חדשים באור ים ובעיר בכלל? איפה עליית שכר “טייס אוטומטי 2%  שנתי” כאילו והעולם עמד מלכת? כל זה להציג מצג שווא של איזון.

“תעבורה והסדרי תנועה בעיר:  בנושא זה הדף לא יכול לשאת את המחדלים והשלומאליות של מקבלי ההחלטות בעירייה. תושביי העיר הפכו לבני ערובה של הקבלן ברחוב ביאליק, גרם סבל לעיר שלמה, נשארו יומיים שלושה עבודה להשלמת הפרוייקט, והוא לא משלים מסיבות שלו, כספיות או פיצוי שהוא אמור לקבל, כשלהערכתי בשל אי עמידה בזמנים שלו היה אמור להשית עליו קנסות והפרות, הוא זוכה ליחס סלחני מידי,  והגרוע מכל זה אותו קבלן שעובד על הפרוייקט בשדרות הנשיא ויצמן החיבור לאורות ולשכונת אור- ים. זה כבר מחדל ברמה שמצריכה בדיקה יסודית מהשלב התכנוני הראשוני, הביצוע בפועל וכל הכשלים שגורמים סבל חסר תקדים לתושביי –  דרום העיר בפרט ולתושבים בכלל המבקשים לעלות לכביש – 4 ולכביש – 2. אף אחד לא פוצה פה, מעיר, מבקש הסברים, מפעיל סנקציות על הקבלן המבצע, שום כלום. התושבים ימשיכו לסבול גם בחג הפסח הבא עלינו לטובה,  ולפי ההתנהלות כיום, אני בטוח שנסבול ואף ביתר שאת לקראת חגי תשריי.  במילה אחת, בושה – ועם צריך להוסיף אזי בושה וחרפה.

[// עומס תנועה בימים האחרונים שרחוב קופולוביץ, סמוך לתחנת הדלק “פז”, בעקבות עבודות הרימזור בדוד המלך 

“תכנית הבראה: לא ברורה לי התפיסה לרוץ ריצת אמוק ליישום תכנית ההבראה, ולהתעלם מועד העובדים, לא להעביר לו נתונים ורצונות של הנהלת העיר בקיצוצים ופגיעה בשכר העובדים והעובדות, התנהלות בלי שקיפות הייתי קורה לזה, אחרת למה  לא יושבים עם הועד ומנסים לדבר ולהגיע להבנות. הצעתי את עצמי להיות ה- “מידל מיין” ולהגיע לסיכומים של “win-win” אבל נתקלתי בחומה בצורה.  גדולה מבינתי ההתנהלות הזו.  עוד יותר גרוע שבהתנהלות של הנהלת העיר הזו הם בעצם “מרימים להנחתה”  ליו”ר ההסתדרות שעומד לבחירה בעוד חודשיים לערך. הוא יהפוך את המאבק הזה ליחצ”נות שלו לבחירות ולבסוף רק העירייה וציבור העובדים יפגעו וכמובן התושבים ישלמו את המחיר. קצת מחשבה וחישוב סיכונים בכל הליך, לא היה מזיק.

ביטון כותב בסיכום: “יכולתי להעלות עוד הרבה נושאים שההתנהלות בהם היא לא מקצועית וללא שקיפות כמו – דוחות הביקורת משנת 2014  ועד האחרון בהם, שלא טופלו במשך שנים רבות, פרטכליי ישיבות מועצה שלא מועלות לאינטרנט, החלטות מועצה שלא מיושמות הלכה למעשה  אין עדכונים שוטפים בדברים משמעותיים לדוגמא התפטרות הגזבר שמעתי רק בתקשורת.

“מבקש ממך להיות המבוגר האחראי , לקיים את הדיון בנושאים אלו בישיבת המועצה הקרובה, תכבד אותנו בנוכחותך , עדיף במיידי, ושלא נגיע למצב שנשפוך את התינוק עם המים, ואם צריך ועדה קרואה זה הזמן לעשות את זה ויפה שעה קודם, אם כל הכאב שבזה אבל העיר גדולה מכל אחד ואחת מאיתנו, ואת הדבר הנכון לעשות רצוי שייעשה”. 

בעיריית אור עקיבא בחרו שלא להתייחס לדברים. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן